Adana Büyükşehir Belediyesi Zabıtasından çifte standart. Kent merkezindeki kaldırım işgallerini önlemek için harekete geçen Büyükşehir Zabıtası, seyyar satıcılara sıfır tolerans gösterirken, araç sahiplerini işgallerine göz yumuyor.
Özellikle Dörtyol’da sıkı önlemler alan Büyükşehir Belediyesi Zabıta ekipleri yanlarında getirdikleri sandalyelerle kaldırımlarda oturarak seyyar satıcıların bölgeye girmesine izin vermezken, aynı uygulamayı araç sahiplerine ise yapmıyor.
Araç sahiplerinin Dörtyol’da Atatürk Bulvarı ile Çakmak Caddesi’ne belediye otobüs durakları da dahil çift sıra park etmelerine müdahale etmeyen Büyükşehir Zabıtası, bazı araç sahiplerin kaldırımlara park etmelerine de ses çıkarmıyor. Zabıtanın kaldırıma park eden araçlar çevresinde toplu halde sohbet etmeleri ise zaman zaman ilginç görüntüler ortaya çıkarırken, vatandaşlar Büyükşehir Zabıtasının uyguladığı çifte standartı ve görevinin ihmal etmelerini şaşkınlıkla izliyor.
Özellikle Dörtyol’da sıkı önlemler alan Büyükşehir Belediyesi Zabıta ekipleri yanlarında getirdikleri sandalyelerle kaldırımlarda oturarak seyyar satıcıların bölgeye girmesine izin vermezken, aynı uygulamayı araç sahiplerine ise yapmıyor.
Araç sahiplerinin Dörtyol’da Atatürk Bulvarı ile Çakmak Caddesi’ne belediye otobüs durakları da dahil çift sıra park etmelerine müdahale etmeyen Büyükşehir Zabıtası, bazı araç sahiplerin kaldırımlara park etmelerine de ses çıkarmıyor. Zabıtanın kaldırıma park eden araçlar çevresinde toplu halde sohbet etmeleri ise zaman zaman ilginç görüntüler ortaya çıkarırken, vatandaşlar Büyükşehir Zabıtasının uyguladığı çifte standartı ve görevinin ihmal etmelerini şaşkınlıkla izliyor.








