AHA-ADIYAMAN- Adıyaman spor ve Adıyaman belediyesi ortaklığında yapılan ücretli otopark bugün hizmete başladı. Araçların saatine göre uygulanacak olan otoparkın gelirleri Adıyaman spora verileceği belirtildi. Adıyaman halkı bu durumu rezalet olarak belirtirken, Adıyaman esnaflarından Cengiz sevim yaptığı konuşmada; “ücretli otoparka tepki gösteriyoruz. Adıyaman esnafı neredeyse siftahsız dükkân kapatıyor ve şimdide ücretli otopark çıkarak elimizde olan parayı almaya çalışıyorlar. Tek bir şeye değinmek istiyorum. Milletimizin durumu kötüdür, araçlarımızı dükkân önüne park ediyoruz. cezaya verecek paramız yok. Adıyaman spor iyi oynasın bu paraya ihtiyaç duymasın şeklinde konuştu.”
HABER: BURAK AKAY
HABER: BURAK AKAY









