AHA-KASTAMONU-(TOSYA)-İŞKUR projesi kapsamında 6 ay süre ile çalıştırılmak üzere 2009 yılı Kasım ayında işe alınan işçilerin görev süresi sona erdi. 6 Ay boyunca Tosya Belediyesi hizmetinde çalışan işçiler giydikleri yeşil kıyafetlerden ötürü de Yeşil ordu diye adlandırılmıştı. Görev sürelerinin bitimi nedeni ile Tosya Belediye Başkanı Kazım ŞAHİN tarafından 09.04.2010 tarihinde bir veda yemeği düzenlendi.
Veda yemeğinde duygulu anlar yaşandı.50 işçi bundan sonra ne yapacaklarını düşünürken Belediyedeki çalışma arkadaşlarından ayrılmanın hüznünü de aynı anda yaşadılar. Yemekte bir konuşma yapan Tosya Belediye Başkanı Kazım ŞAHİN:’’6 aydır sürdürmekte olduğumuz İŞKUR destekli proje kapsamında 50 kişilik bu ekiple Tosya İlçesinde gözle görülür hizmetler yaptık. Bu arkadaşlarımızın özverili çalışmaları ile kısa sürede Tosya İlçemizi adeta yeşile boyadık. Şehrimizin giriş ve çıkışlarından, park bahçelere varıncaya kadar her alanda yeşillendirme çalışması yaptık.
Gönlümüzden geçen bu arkadaşlarımızla hiç ayrılmamak ve bu ekip ruhunu devam ettirmektir. Ancak İŞKUR destekli olarak yürüttüğümüz projenin maalesef sonuna gelinmiştir.
Bu süreçte performansları, ekip uyumu ve özverili çalışmaları ile halkımızın da beğenisini kazanan bu ekip arkadaşlarımdan ayrılmanın derin üzüntüsünü yaşıyorum. Bu buruk veda yemeğinde bütün arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Bu çalışmalarınızdan ötürü hepinize minnettarız.’’ Dedi.
Yeşil orduya verilen veda yemeğinin sonunda Tosya’ya yaptıkları hizmetlerden ötürü onur belgesi verildi. Tosya Belediye Başkanı Kazım Şahin, 50 kişililik yeşil orduya tek tek teşekkür ederek onur belgesini takdim etti.
HABER: İSMAİL CEM BOYACI
Veda yemeğinde duygulu anlar yaşandı.50 işçi bundan sonra ne yapacaklarını düşünürken Belediyedeki çalışma arkadaşlarından ayrılmanın hüznünü de aynı anda yaşadılar. Yemekte bir konuşma yapan Tosya Belediye Başkanı Kazım ŞAHİN:’’6 aydır sürdürmekte olduğumuz İŞKUR destekli proje kapsamında 50 kişilik bu ekiple Tosya İlçesinde gözle görülür hizmetler yaptık. Bu arkadaşlarımızın özverili çalışmaları ile kısa sürede Tosya İlçemizi adeta yeşile boyadık. Şehrimizin giriş ve çıkışlarından, park bahçelere varıncaya kadar her alanda yeşillendirme çalışması yaptık.
Gönlümüzden geçen bu arkadaşlarımızla hiç ayrılmamak ve bu ekip ruhunu devam ettirmektir. Ancak İŞKUR destekli olarak yürüttüğümüz projenin maalesef sonuna gelinmiştir.
Bu süreçte performansları, ekip uyumu ve özverili çalışmaları ile halkımızın da beğenisini kazanan bu ekip arkadaşlarımdan ayrılmanın derin üzüntüsünü yaşıyorum. Bu buruk veda yemeğinde bütün arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Bu çalışmalarınızdan ötürü hepinize minnettarız.’’ Dedi.
Yeşil orduya verilen veda yemeğinin sonunda Tosya’ya yaptıkları hizmetlerden ötürü onur belgesi verildi. Tosya Belediye Başkanı Kazım Şahin, 50 kişililik yeşil orduya tek tek teşekkür ederek onur belgesini takdim etti.
HABER: İSMAİL CEM BOYACI









