Ülkemizde medya takibinin yanı sıra reklam takibi konusunda da hizmet
veren Interpress’in televizyonda yayınlanan reklamlara yönelik yapmış
olduğu incelemeye göre, 2017 yılında ekranlarda yaklaşık 22 bin saatin
üzerinde reklam izlediğimiz ortaya çıktı. İncelenen 130’un üzerinde sektör
içinde reklam spot sayısı bakımından ise 3 milyon 886 bin 658 adet reklam
yayınlandığı tespit edildi.
Sürede telefon şebekeleri, spot sayısında inşaat zirvede …
Geçtiğimiz yıl televizyonlarda yayınlanan reklamlar incelendiğinde reklam
süresi bakımından ilk sırada 1.763 saatten fazla süreyle Telefon Şebeke
reklamlarının yer aldığı belirlendi. 1.382 saati aşkın süreyle Elektronik ve
İnteraktif yayıncılık sektörünün ikinci sırada olduğu listede 1.369 saatin
üzerinde de İnşaat reklamı izlediğimiz görüldü. Bankacılık ve Kişisel Bakım
ürünleri de reklam süreleri açısından öne çıkan diğer sektörler olarak
dikkat çekti. Reklam spot adet sayısında ise 233 bin 516 ile İnşaat
sektörünün zirvede olduğu belirlendi. İnşaatı 232 bin 841 adet ile Telefon
Şebekeleri takip ederken Kişisel Bakım ürünlerinin de 203 bin 741 kez
ekrana geldiği anlaşıldı. Reklam spot sayısı bakımından öne çıkan diğer
sektörler ise Elektronik ve İnteraktif Yayıncılık ile Şeker ve Şekerli ürünler
oldu.
Kamu spotları ilgi çekmeye devam ediyor …
Halkın yararını, toplumun huzur ve refahını gözeten kamu spotları ise
2017 yılı boyunca ekranlarda sıkça yer alırken sayı olarak 102 bin 926
adet, süre olarak ise 1.076 saatin üzerinde Kamu Kuruluşlarının
yayınladığı reklam izlediğimiz belirlendi. Geçen yıl televizyonda Vakıf ve
Derneklerle ilgili de 59 bin 828 adet ve 600 saatten fazla reklam
yayınlandığı tespit edildi.
Haber: interpress
veren Interpress’in televizyonda yayınlanan reklamlara yönelik yapmış
olduğu incelemeye göre, 2017 yılında ekranlarda yaklaşık 22 bin saatin
üzerinde reklam izlediğimiz ortaya çıktı. İncelenen 130’un üzerinde sektör
içinde reklam spot sayısı bakımından ise 3 milyon 886 bin 658 adet reklam
yayınlandığı tespit edildi.
Sürede telefon şebekeleri, spot sayısında inşaat zirvede …
Geçtiğimiz yıl televizyonlarda yayınlanan reklamlar incelendiğinde reklam
süresi bakımından ilk sırada 1.763 saatten fazla süreyle Telefon Şebeke
reklamlarının yer aldığı belirlendi. 1.382 saati aşkın süreyle Elektronik ve
İnteraktif yayıncılık sektörünün ikinci sırada olduğu listede 1.369 saatin
üzerinde de İnşaat reklamı izlediğimiz görüldü. Bankacılık ve Kişisel Bakım
ürünleri de reklam süreleri açısından öne çıkan diğer sektörler olarak
dikkat çekti. Reklam spot adet sayısında ise 233 bin 516 ile İnşaat
sektörünün zirvede olduğu belirlendi. İnşaatı 232 bin 841 adet ile Telefon
Şebekeleri takip ederken Kişisel Bakım ürünlerinin de 203 bin 741 kez
ekrana geldiği anlaşıldı. Reklam spot sayısı bakımından öne çıkan diğer
sektörler ise Elektronik ve İnteraktif Yayıncılık ile Şeker ve Şekerli ürünler
oldu.
Kamu spotları ilgi çekmeye devam ediyor …
Halkın yararını, toplumun huzur ve refahını gözeten kamu spotları ise
2017 yılı boyunca ekranlarda sıkça yer alırken sayı olarak 102 bin 926
adet, süre olarak ise 1.076 saatin üzerinde Kamu Kuruluşlarının
yayınladığı reklam izlediğimiz belirlendi. Geçen yıl televizyonda Vakıf ve
Derneklerle ilgili de 59 bin 828 adet ve 600 saatten fazla reklam
yayınlandığı tespit edildi.
Haber: interpress