ASP İl Müdürlüğüne bağlı Çocuk Hakları Çocuk Komitesi üyeleri, 12 Haziran
Dünya Çocuk İşçiliği İle Mücadele Günü kapsamında kentin değişik yerlerinde
vatandaşlara hurma dağıtarak, Dünya Çocuk İşçiliğine dikkat çekmek istedi.
Şanlıurfa Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdürlüğü bünyesinde faaliyet gösteren Çocuk
Hakları Çocuk Komitesi üyeleri tarafından, 12 Haziran Dünya Çocuk İşçiliği İle
Mücadele Günü dolayısıyla kentin değişik caddelerinde “12 Haziran Dünya Çocuk
İşçiliği İle Mücadele Günü” olduğu hatırlattırılarak trafikteki sürücülere ve durakta
bekleyen vatandaşlara hurma dağıttı.
Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdürü Murat Demirkol, toplumsal duyarlılık oluşturmayı,
kişi ve kurumlara sorumluluklarını hatırlatmayı, çocukların eğitim hayatının dışında
sağlıksız ve istismara açık bir ortamda çalıştırılmasını önlemeyi amaçladıklarını
söyledi.
Demirkol, Geçmiş yıllarda 12 Haziran Dünya Çocuk İşçiliği İle Mücadele Günü hafta
içine denk gelmesinden dolayı il müdürlüğümüz tarafından farklı etkinliklerle
kutlanırdı. Bu yıl ramazan ayına ve hafta sonuna denk gelmesi ile Çocuk Hakları
Çocuk Komitesi üyeleri tarafından çocuk işçiliğine dikkat çekmek amacıyla kentin
değişik yerlerinde vatandaşlara dinende çocukların çalıştırılamayacağı hadislerin yer
aldığı poşetler içinde hurma dağıtıldı.
Birleşmiş Milletler tarafından dünyada gittikçe artan çocuk işçiliğine karşı farkındalık
yaratmak ve çocuk işçiliğine engel olmak amacıyla her yıl 12 Haziran tarihinin Dünya
Çocuk İşçiliğiyle Mücadele Gününün ilan edildiğini belirten Müdür Demirkol, “Bu
sebeple ASP İl Müdürlüğü olarak çocuk işçiliği konusuna dikkat çekerek insan hakları
ihlaline karşı mücadele etmeye, en önemlisi de bu konuda yerelde farkındalık
yaratmaya ve gereken ciddi önlemleri almaya davet ediyoruz” dedi.
Dünya Çocuk İşçiliği İle Mücadele Günü kapsamında kentin değişik yerlerinde
vatandaşlara hurma dağıtarak, Dünya Çocuk İşçiliğine dikkat çekmek istedi.
Şanlıurfa Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdürlüğü bünyesinde faaliyet gösteren Çocuk
Hakları Çocuk Komitesi üyeleri tarafından, 12 Haziran Dünya Çocuk İşçiliği İle
Mücadele Günü dolayısıyla kentin değişik caddelerinde “12 Haziran Dünya Çocuk
İşçiliği İle Mücadele Günü” olduğu hatırlattırılarak trafikteki sürücülere ve durakta
bekleyen vatandaşlara hurma dağıttı.
Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdürü Murat Demirkol, toplumsal duyarlılık oluşturmayı,
kişi ve kurumlara sorumluluklarını hatırlatmayı, çocukların eğitim hayatının dışında
sağlıksız ve istismara açık bir ortamda çalıştırılmasını önlemeyi amaçladıklarını
söyledi.
Demirkol, Geçmiş yıllarda 12 Haziran Dünya Çocuk İşçiliği İle Mücadele Günü hafta
içine denk gelmesinden dolayı il müdürlüğümüz tarafından farklı etkinliklerle
kutlanırdı. Bu yıl ramazan ayına ve hafta sonuna denk gelmesi ile Çocuk Hakları
Çocuk Komitesi üyeleri tarafından çocuk işçiliğine dikkat çekmek amacıyla kentin
değişik yerlerinde vatandaşlara dinende çocukların çalıştırılamayacağı hadislerin yer
aldığı poşetler içinde hurma dağıtıldı.
Birleşmiş Milletler tarafından dünyada gittikçe artan çocuk işçiliğine karşı farkındalık
yaratmak ve çocuk işçiliğine engel olmak amacıyla her yıl 12 Haziran tarihinin Dünya
Çocuk İşçiliğiyle Mücadele Gününün ilan edildiğini belirten Müdür Demirkol, “Bu
sebeple ASP İl Müdürlüğü olarak çocuk işçiliği konusuna dikkat çekerek insan hakları
ihlaline karşı mücadele etmeye, en önemlisi de bu konuda yerelde farkındalık
yaratmaya ve gereken ciddi önlemleri almaya davet ediyoruz” dedi.








