AHA ADANA- Adalet ve Kalkınma Partisi (AK Parti) Adana İl Başkanı Ziyaeddin Yağcı, Kurban Bayramı nedeni ile mesaj yayınladı.
Başkan Ziyaeddin Yağcı mesajında Adanalı hemşehrilerine şöyle seslendi;
Değerli hemşehrilerim! Bir Kurban Bayramına daha hep birlikte kavuşmanın mutluluğunu ve onurunu yaşıyoruz.
Millet olarak büyük önem verdiğimiz dini ve milli bayramlar, birlik ve beraberliğin pekiştiği müstesna günlerdir. Ayrıca, kardeşlik, dostluk, sevgi ve saygı duygularını paylaştığımız; millet olma şuuruna ermenin temeli ve sosyal hayatımızın simgesi olan önemli günlerdir.
Bayramlar; toplumsal birliği sağlayan değerlerin hatırlandığı, güzelliklerin ve iyiliklerin yoğun olarak yaşandığı, insanlar arasında karşılıklı dostluk ve kardeşlik duygularının ve hislerinin güçlendiği, sevgi ve saygının geliştiği çok özel günlerdir.
Gelenek ve göreneklerimizin kuşaktan kuşağa aktarılmasına vesile olan bu özel günlerin sevincini, coşkusunu, yardımlaşma ve dayanışma duygularını, hayatımızın her anına taşıyabilmek için de çaba göstermeliyiz.
Milli ve manevi değerlerimize sahip çıkarak, hayatımıza sevgi, saygı, yardımlaşma, dayanışma ve hoşgörü duygularını egemen kıldığımız sürece, inanıyorum ki daha güzel günlere ulaşacağız.
Vatandaşlarımızın bayramları en iyi şekilde huzur ve güven ortamında geçirmeleri için görev yapan tüm görevlilerimize de görevlerinde başarılar diler, bayramlarını tebrik ederim.
Bu duygu ve düşüncelerle, bütün Adanalı hemşehrilerimin Kurban Bayramlarını en içten dileklerimle kutlarım.
Tüm insanlık için barışa, sevgiye, kardeşliğe vesile olmasını temenni ederken, sevgi ve saygılarımı sunarım.
Başkan Ziyaeddin Yağcı mesajında Adanalı hemşehrilerine şöyle seslendi;
Değerli hemşehrilerim! Bir Kurban Bayramına daha hep birlikte kavuşmanın mutluluğunu ve onurunu yaşıyoruz.
Millet olarak büyük önem verdiğimiz dini ve milli bayramlar, birlik ve beraberliğin pekiştiği müstesna günlerdir. Ayrıca, kardeşlik, dostluk, sevgi ve saygı duygularını paylaştığımız; millet olma şuuruna ermenin temeli ve sosyal hayatımızın simgesi olan önemli günlerdir.
Bayramlar; toplumsal birliği sağlayan değerlerin hatırlandığı, güzelliklerin ve iyiliklerin yoğun olarak yaşandığı, insanlar arasında karşılıklı dostluk ve kardeşlik duygularının ve hislerinin güçlendiği, sevgi ve saygının geliştiği çok özel günlerdir.
Gelenek ve göreneklerimizin kuşaktan kuşağa aktarılmasına vesile olan bu özel günlerin sevincini, coşkusunu, yardımlaşma ve dayanışma duygularını, hayatımızın her anına taşıyabilmek için de çaba göstermeliyiz.
Milli ve manevi değerlerimize sahip çıkarak, hayatımıza sevgi, saygı, yardımlaşma, dayanışma ve hoşgörü duygularını egemen kıldığımız sürece, inanıyorum ki daha güzel günlere ulaşacağız.
Vatandaşlarımızın bayramları en iyi şekilde huzur ve güven ortamında geçirmeleri için görev yapan tüm görevlilerimize de görevlerinde başarılar diler, bayramlarını tebrik ederim.
Bu duygu ve düşüncelerle, bütün Adanalı hemşehrilerimin Kurban Bayramlarını en içten dileklerimle kutlarım.
Tüm insanlık için barışa, sevgiye, kardeşliğe vesile olmasını temenni ederken, sevgi ve saygılarımı sunarım.









