AHA MANİSA-Manisa Sağlık Sen Şube Başkanı Yüksel Ülker Gaziantep Cengiz Gökçek Devlet Hastanesi'nde Göğüs Cerrahi Uzmanı Doktor Ersin Arslan'ın saldırı sonucu hayatını kaybetmesine tepki gösterdi.
Şiddetin asgariye indirilmesi için gerekli kanuni düzenlemelerin yapılarak, güvenlik önlemlerinin üst düzeyde sağlanması için vakit geçirilmeden somut adımlar atılması gerektiğini dile getiren Yüksel Ülker, saldırıyı kınadıklarını söyledi.
Manisa Sağlık Sen Şube Başkanı Yüksel Ülker yaptığı açıklamada,Sağlık Sen ile birlikte Sağlık Bakanlığı, son olarak Adana Devlet Hastanesi Acil Servisi'nde görevli bir kadın doktorun hasta ve yakınlarınca darp edilmesinin ardından 'Emeğe saygı, şiddete sıfır tolerans' sloganı ile bir kampanya başlatmıştı. Her sağlık çalışanının uğradığı saldırıdan sonra şiddetin son bulmasına yönelik yapılan çalışmaların içinin doldurulmadığını maalesef ki yaşanılan son olayda da açıkça görmüş bulunuyoruz.Sağlık çalışanlarına yönelik şiddet olayları, azalmak şöyle dursun gün geçtikçe artmaktadır.Zaman ve mesai kavramı gözetmeksizin daha iyi sağlık hizmeti vermek adına durumlarında hiçbir iyileştirme yapılmamasına rağmen çırpınıp duran sağlık çalışanlarımız sağlık birimlerinde adeta birer boy hedefi haline dönüşmüşlerdir.Şiddetin asgariye indirilmesi için gerekli kanuni düzenlemeler yapılarak, güvenlik önlemlerinin üst düzeyde sağlanması için vakit geçirilmeden somut adımlar atılmalıdır.Hastane acil servislerine ve polikliniklerine 'Emeğe Saygı ve Şiddete Sıfır Tolerans adıyla başlatılan kampanya çerçevesinde asılan afişlerin şiddeti durdurmak için yeterli olmadığı son olayda da açıkça görülmüştür.Şiddet karşıtı adımların bir türlü atılmaması yarın başka illerde başka doktor, hemşire ve diğer sağlık çalışanının da mağdur olmasının ayak sesleri olarak bilinmesi gerekir dedi
Yüksel Ülker,Dün başka bir şehirde yaşanan endişe verici olay, bugün Gaziantepte yaşandı, yarın kim bilir hangi ilimizde yaşanacak? Gaziantep Avukat Cengiz Gökçek Devlet Hastanesinde görev yapan Kalp ve Göğüs Cerrahı Op. Dr. Ersin Arslanın hasta yakını tarafından bıçaklanması sonucu hayatını kaybetmesi artık bir son olması gerekiyor.Sağlık-Sen olarak, hayat kurtarma mücadelesi verirken, şiddete maruz kalarak bir yandan da hayatlarını kaybetme korkusuyla görev yapan tüm sağlık çalışanları adına son derece endişeliyiz.Sağlık Bakanlığımız bu konuya, proje ve kampanyanın sosyal ortakları ile birlikte daha fazla eğilmeli ve bundan sonra yaşanacak üzücü olayların önüne geçilmesi için önlem ve uygulamaları ivedilikle başlatmalıdır. Gaziantep Avukat Cengiz Gökçek Devlet Hastanesinde görev yapan Kalp ve Göğüs Cerrahı Op. Dr. Ersin Arslana yapılan saldırıyı lanetliyor, merhuma Allah'tan rahmet, kederli ailesine ve tüm sağlık camiasına başsağlığı diliyoruz diye konuştu.
HABER- ŞADİYE ÇAKMAK
Şiddetin asgariye indirilmesi için gerekli kanuni düzenlemelerin yapılarak, güvenlik önlemlerinin üst düzeyde sağlanması için vakit geçirilmeden somut adımlar atılması gerektiğini dile getiren Yüksel Ülker, saldırıyı kınadıklarını söyledi.
Manisa Sağlık Sen Şube Başkanı Yüksel Ülker yaptığı açıklamada,Sağlık Sen ile birlikte Sağlık Bakanlığı, son olarak Adana Devlet Hastanesi Acil Servisi'nde görevli bir kadın doktorun hasta ve yakınlarınca darp edilmesinin ardından 'Emeğe saygı, şiddete sıfır tolerans' sloganı ile bir kampanya başlatmıştı. Her sağlık çalışanının uğradığı saldırıdan sonra şiddetin son bulmasına yönelik yapılan çalışmaların içinin doldurulmadığını maalesef ki yaşanılan son olayda da açıkça görmüş bulunuyoruz.Sağlık çalışanlarına yönelik şiddet olayları, azalmak şöyle dursun gün geçtikçe artmaktadır.Zaman ve mesai kavramı gözetmeksizin daha iyi sağlık hizmeti vermek adına durumlarında hiçbir iyileştirme yapılmamasına rağmen çırpınıp duran sağlık çalışanlarımız sağlık birimlerinde adeta birer boy hedefi haline dönüşmüşlerdir.Şiddetin asgariye indirilmesi için gerekli kanuni düzenlemeler yapılarak, güvenlik önlemlerinin üst düzeyde sağlanması için vakit geçirilmeden somut adımlar atılmalıdır.Hastane acil servislerine ve polikliniklerine 'Emeğe Saygı ve Şiddete Sıfır Tolerans adıyla başlatılan kampanya çerçevesinde asılan afişlerin şiddeti durdurmak için yeterli olmadığı son olayda da açıkça görülmüştür.Şiddet karşıtı adımların bir türlü atılmaması yarın başka illerde başka doktor, hemşire ve diğer sağlık çalışanının da mağdur olmasının ayak sesleri olarak bilinmesi gerekir dedi
Yüksel Ülker,Dün başka bir şehirde yaşanan endişe verici olay, bugün Gaziantepte yaşandı, yarın kim bilir hangi ilimizde yaşanacak? Gaziantep Avukat Cengiz Gökçek Devlet Hastanesinde görev yapan Kalp ve Göğüs Cerrahı Op. Dr. Ersin Arslanın hasta yakını tarafından bıçaklanması sonucu hayatını kaybetmesi artık bir son olması gerekiyor.Sağlık-Sen olarak, hayat kurtarma mücadelesi verirken, şiddete maruz kalarak bir yandan da hayatlarını kaybetme korkusuyla görev yapan tüm sağlık çalışanları adına son derece endişeliyiz.Sağlık Bakanlığımız bu konuya, proje ve kampanyanın sosyal ortakları ile birlikte daha fazla eğilmeli ve bundan sonra yaşanacak üzücü olayların önüne geçilmesi için önlem ve uygulamaları ivedilikle başlatmalıdır. Gaziantep Avukat Cengiz Gökçek Devlet Hastanesinde görev yapan Kalp ve Göğüs Cerrahı Op. Dr. Ersin Arslana yapılan saldırıyı lanetliyor, merhuma Allah'tan rahmet, kederli ailesine ve tüm sağlık camiasına başsağlığı diliyoruz diye konuştu.
HABER- ŞADİYE ÇAKMAK









