AHA-KARAMAN-Karaman Valisi Sn. Süleyman KAHRAMAN Doğukışla mevkiinde TOKİ tarafından yaptırılan ve inşaatı devam etmekte olan devlet hastanesi inşaatında incelemelerde bulundu.
Karaman Valisi Sn. Süleyman KAHRAMAN 18 Ocak Salı günü Şimşek Bisküvi ziyaretinin ardından TOKİ tarafından Doğukışla mevkiinde yaptırılmakta olan 300 yataklı Devlet Hastanesi inşaatını gezerek incelemelerde bulundu. İnşaat alanına gelişinde İl Sağlık Müdürü Adem KUCUR ve yetkiler tarafından karşılanan Vali KAHRAMAN daha sonra İnşaat alanını gezerek yetkililerden çalışmaların son durumu hakkında bilgi aldı.
HABER: ABDULLAH SAMEDOĞLU
Karaman Valisi Sn. Süleyman KAHRAMAN 18 Ocak Salı günü Şimşek Bisküvi ziyaretinin ardından TOKİ tarafından Doğukışla mevkiinde yaptırılmakta olan 300 yataklı Devlet Hastanesi inşaatını gezerek incelemelerde bulundu. İnşaat alanına gelişinde İl Sağlık Müdürü Adem KUCUR ve yetkiler tarafından karşılanan Vali KAHRAMAN daha sonra İnşaat alanını gezerek yetkililerden çalışmaların son durumu hakkında bilgi aldı.
HABER: ABDULLAH SAMEDOĞLU









