AHA BALIKESİR - Edremit İlçesi Gümrük Avcılık ve Atıcılık Öğretim Gençlik Kulübü Derneği tarafından av köpekleri için ücretsiz aşı kampanyası düzenlendi.
Başkan Coşkun Taşkın, Aşı Kampanyası ile aşısı olmayan av köpeklerini aşılatarak genel muayenelerini yaptırdık dedi.
Edremit İlçesi Gümrük Avcılık ve Atıcılık Öğretim Gençlik Kulübü Derneği ve Edremit Belediyesinin desteği ile başlatılan Av Köpekleri İçin Ücretsiz Aşı Kampanyası düzenlendi.
Edremit Belediyesinin desteği ile başlatılan kampanyaya avcılar ilgi gösterildiğini açıklayan Edremit Belediyesi Veteriner Hekimi Berna Köroğlu, Edremitli avcılara ait tüm avcı köpeklerine kuduz aşısı yapıldığı ve genel muayenelerinin yapılarak karnesi olmayan köpeklere karne çıkartıldığı bildirildi. Edremit Gümrük Avcılık ve Atıcılık Öğretim Gençlik Kulübü Derneği Başkanı Coşkun Taşkın, Kulübüz üyeleri için ücretsiz olarak başlattığımız Aşı Kampanyası ile aşısı olmayan av köpeklerini aşılatarak genel muayenelerini yaptırdık. Geçtiğimiz yıllarda da yaptığımız Aşı Kampanyasını geleneksel hale getirmek istiyoruz. Aşı Kampanyamıza desteğinden dolayı avcı dostlarımıza, Belediyemize ve Belediye Veterinerimiz Berna Köroğluna şahsım ve kulübüz adına teşekkür ederim dedi.
Kulüp üyeleri yapılan Aşı Kampanyası uygulamasından duydukları memnuniyeti dile getirerek, bu tip uygulama ve kampanyaların geleneksel hale getirilip, her yıl devam etmesini istediler.
Enver DOLGUN
Başkan Coşkun Taşkın, Aşı Kampanyası ile aşısı olmayan av köpeklerini aşılatarak genel muayenelerini yaptırdık dedi.
Edremit İlçesi Gümrük Avcılık ve Atıcılık Öğretim Gençlik Kulübü Derneği ve Edremit Belediyesinin desteği ile başlatılan Av Köpekleri İçin Ücretsiz Aşı Kampanyası düzenlendi.
Edremit Belediyesinin desteği ile başlatılan kampanyaya avcılar ilgi gösterildiğini açıklayan Edremit Belediyesi Veteriner Hekimi Berna Köroğlu, Edremitli avcılara ait tüm avcı köpeklerine kuduz aşısı yapıldığı ve genel muayenelerinin yapılarak karnesi olmayan köpeklere karne çıkartıldığı bildirildi. Edremit Gümrük Avcılık ve Atıcılık Öğretim Gençlik Kulübü Derneği Başkanı Coşkun Taşkın, Kulübüz üyeleri için ücretsiz olarak başlattığımız Aşı Kampanyası ile aşısı olmayan av köpeklerini aşılatarak genel muayenelerini yaptırdık. Geçtiğimiz yıllarda da yaptığımız Aşı Kampanyasını geleneksel hale getirmek istiyoruz. Aşı Kampanyamıza desteğinden dolayı avcı dostlarımıza, Belediyemize ve Belediye Veterinerimiz Berna Köroğluna şahsım ve kulübüz adına teşekkür ederim dedi.
Kulüp üyeleri yapılan Aşı Kampanyası uygulamasından duydukları memnuniyeti dile getirerek, bu tip uygulama ve kampanyaların geleneksel hale getirilip, her yıl devam etmesini istediler.
Enver DOLGUN









