AHA ADANA-Atletizm Federasyonu Adana İl Temsilcisi Abdulkadir Uğur, 31 Mayıs-1 Haziran tarihlerinde İzmirde gerçekleştirilen Türkiye Okullararası Atletizm Final Yarışmalarında güçlü rakiplerine rağmen, Adanalı sporcuların 5 madalya ile döndüklerini söyledi
Uğur, Türkiye finallerine 7 sporcu ile gittiklerini, uzun atlamada Gülbahçesi Ortaokulundan Samet Sağlamın birincilik, 100 metre engellide Fevziye Çelik Ortaokulundan Ramazan Gülün ikincilik elde ederken, uzun atlamada Özel Bahçeşehir Kolejinden Atakan Özal, 100 metrede Toros Ortaokulundan Yasin İşcan ile cirit atmada Lütfiye Ayşe Baytok Yatılı İlköğretim Bölge Okulundan (YİBO) Abdullah Karataşın üçüncülük elde ettiklerini ifade etti.
Başarılı olmalarında Adana Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Fazlı Bayram Hadinin önemli katkısının bulunduğunu belirten Uğur, hedeflerinin dereceye giren sporcuları milli takımlara kazandırmak olduğunu da sözlerine ekledi.
Uğur, Türkiye finallerine 7 sporcu ile gittiklerini, uzun atlamada Gülbahçesi Ortaokulundan Samet Sağlamın birincilik, 100 metre engellide Fevziye Çelik Ortaokulundan Ramazan Gülün ikincilik elde ederken, uzun atlamada Özel Bahçeşehir Kolejinden Atakan Özal, 100 metrede Toros Ortaokulundan Yasin İşcan ile cirit atmada Lütfiye Ayşe Baytok Yatılı İlköğretim Bölge Okulundan (YİBO) Abdullah Karataşın üçüncülük elde ettiklerini ifade etti.
Başarılı olmalarında Adana Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Fazlı Bayram Hadinin önemli katkısının bulunduğunu belirten Uğur, hedeflerinin dereceye giren sporcuları milli takımlara kazandırmak olduğunu da sözlerine ekledi.









