AHA ADIYAMAN-Acil sağlık hizmetlerinin yerinde, zamanında ve etkili bir şekilde yapılabilmesi amacıyla TPAO Adıyaman Merkez 2 nolu Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonunun açılışı yapıldı.
TPAO tarafından İl Sağlık Müdürlüğüne devredilerek 112 Acil Sağlık İstasyonuna dönüştürülen binanın açılışına Adıyaman Valisi Mahmut Demirtaş, TPAO Bölge Müdürü Savaş Bütün, İl Sağlık Müdürü Dr. M. Emin Taş ile Sağlık ve TPAO çalışanları katıldı.
Açılış töreninde konuşan İl Sağlık Müdürü Dr. M. Emin Taş, TPAO Bölge Müdürlüğüne teşekkür ederek, TPAOnun bize sunduğu bu binada 112 merkez istasyonlarımızdan birini konuşlandırdık. Yine TPAOyla yapmış olduğumuz bir protokol sonucu kendi uhdelerinde bulunan ambulansı da Acil Sağlık Hizmetlerine devr ettiler. Bu istasyonumuz, TPAO Bölge Müdürlüğü içerisinde meydana gelebilecek iş kazalarına ve olumsuzluklara karşı ilk müdahalede bulunacaktır. Ayrıca, yine bu bölgemizde meydana gelebilecek olumsuzluklara karşı yapılacak anonslarla da istasyonumuz ilk müdahale de bulunacak ve 24 saat esasına göre çalışacaktır. Bu nezih mekanı Acil Sağlık Hizmetlerine sundukları için TPAO Bölge Müdürlüğümüze teşekkür ediyorumdedi.
Acil Sağlık Hizmetlerinin önemine değinen Vali Mahmut Demirtaş ise, Adıyamanda sağlık alanında her geçen gün yeni gelişmelerin kaydedildiğini belirterek Acil sağlık Hizmetleri önem arz eden bir konudur. Acil tıbbi müdahale gerektiren durumlarda, hastanın uygun tedavisinin yapılabileceği sağlık kuruluşuna en hızlı şekilde ulaştırılması ve gereken müdahalenin zamanında yapılması hayati önem taşımaktadır. Bugün açılışını yaptığımız TPAO 112 Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonu sadece TPAOya değil, bu bölgeye hizmet edecektir. Bu istasyonumuzun ilimize ve TPAOya hayırlı olmasını diliyorumdedi.
Konuşmaların ardından TPAO Adıyaman Merkez 2 nolu Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonunun açılışı gerçekleştirildi. Açılış sonrası istasyonu gezen Vali Mahmut Demirtaş, istasyonla ilgili İl Sağlık Müdürü Dr. M. Emin Taşdan bilgi aldı.
TPAO tarafından İl Sağlık Müdürlüğüne devredilerek 112 Acil Sağlık İstasyonuna dönüştürülen binanın açılışına Adıyaman Valisi Mahmut Demirtaş, TPAO Bölge Müdürü Savaş Bütün, İl Sağlık Müdürü Dr. M. Emin Taş ile Sağlık ve TPAO çalışanları katıldı.
Açılış töreninde konuşan İl Sağlık Müdürü Dr. M. Emin Taş, TPAO Bölge Müdürlüğüne teşekkür ederek, TPAOnun bize sunduğu bu binada 112 merkez istasyonlarımızdan birini konuşlandırdık. Yine TPAOyla yapmış olduğumuz bir protokol sonucu kendi uhdelerinde bulunan ambulansı da Acil Sağlık Hizmetlerine devr ettiler. Bu istasyonumuz, TPAO Bölge Müdürlüğü içerisinde meydana gelebilecek iş kazalarına ve olumsuzluklara karşı ilk müdahalede bulunacaktır. Ayrıca, yine bu bölgemizde meydana gelebilecek olumsuzluklara karşı yapılacak anonslarla da istasyonumuz ilk müdahale de bulunacak ve 24 saat esasına göre çalışacaktır. Bu nezih mekanı Acil Sağlık Hizmetlerine sundukları için TPAO Bölge Müdürlüğümüze teşekkür ediyorumdedi.
Acil Sağlık Hizmetlerinin önemine değinen Vali Mahmut Demirtaş ise, Adıyamanda sağlık alanında her geçen gün yeni gelişmelerin kaydedildiğini belirterek Acil sağlık Hizmetleri önem arz eden bir konudur. Acil tıbbi müdahale gerektiren durumlarda, hastanın uygun tedavisinin yapılabileceği sağlık kuruluşuna en hızlı şekilde ulaştırılması ve gereken müdahalenin zamanında yapılması hayati önem taşımaktadır. Bugün açılışını yaptığımız TPAO 112 Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonu sadece TPAOya değil, bu bölgeye hizmet edecektir. Bu istasyonumuzun ilimize ve TPAOya hayırlı olmasını diliyorumdedi.
Konuşmaların ardından TPAO Adıyaman Merkez 2 nolu Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonunun açılışı gerçekleştirildi. Açılış sonrası istasyonu gezen Vali Mahmut Demirtaş, istasyonla ilgili İl Sağlık Müdürü Dr. M. Emin Taşdan bilgi aldı.









