AHA MUĞLA - Spor Toto 2,Lig Kırmızı Grupta mücadele eden Fethiyespor A Takım oyuncu ve teknik kadro ile yöneticiler için Fethiyespor Taraftarlar Derneği tarafından akşam yemeği organize edildi. Fethiye Sahil Bandındaki Girida Restorantta düzenlenen akşam yemeğinde Fethiyesporun önemli gol ayaklarından Ekrem Sarıçamın doğum günü de kutlandı.
Sezona istediği gibi başlayamayan ancak son 3 maçta 3 galibiyet alarak çıkışa geçen Fethiyesporda neşeler yerinde. Turgutluspor karşısında alınan 5-0lık farklı galibiyetle birlikte zirve yolundaki tırmanışını sürdüren Fethiyespor bu hafta sonunu Bay takım olarak maç yapmadan geçirecek.
15 günlük arayı değerlendirmek isteyen Fethiyespor Taraftarlar Derneği de takım için akşam yemeği düzenledi. A Takım oyuncuları, teknik kadro ve Başkan ile yönetim kurulu üyelerinin katıldığı akşam yemeği Girida Restorantta gerçekleşti.
Dernek yönetim kurulu üyeleri ile birlikte akşam yemeğinin ev sahipliğini yapan Fethiyespor Taraftarlar Derneği Başkanı Alper Samurkaş Son haftalarda takımımızın aldığı sonuçlarla neşemiz arttı. Bu akşamda neşeli bir akşam yemeği geçirdik. Ben oyuncu arkadaşlarımıza bundan sonraki süreçte başarılar diliyorum. Bu uzun bir maraton. İnişler çıkışlar olabilir. Şimdi biz çıkışı yaşıyoruz. Bu çıkışımızı da sezon sonuna kadar sürdürmek istiyoruz. Ayrıca bu akşam bizi burada ağırlayan derneğimiz yönetim kurulu üyesi Taner Aydın arkadaşımıza ve çalışma arkadaşlarına teşekkür ediyorum dedi.
Sezona istediği gibi başlayamayan ancak son 3 maçta 3 galibiyet alarak çıkışa geçen Fethiyesporda neşeler yerinde. Turgutluspor karşısında alınan 5-0lık farklı galibiyetle birlikte zirve yolundaki tırmanışını sürdüren Fethiyespor bu hafta sonunu Bay takım olarak maç yapmadan geçirecek.
15 günlük arayı değerlendirmek isteyen Fethiyespor Taraftarlar Derneği de takım için akşam yemeği düzenledi. A Takım oyuncuları, teknik kadro ve Başkan ile yönetim kurulu üyelerinin katıldığı akşam yemeği Girida Restorantta gerçekleşti.
Dernek yönetim kurulu üyeleri ile birlikte akşam yemeğinin ev sahipliğini yapan Fethiyespor Taraftarlar Derneği Başkanı Alper Samurkaş Son haftalarda takımımızın aldığı sonuçlarla neşemiz arttı. Bu akşamda neşeli bir akşam yemeği geçirdik. Ben oyuncu arkadaşlarımıza bundan sonraki süreçte başarılar diliyorum. Bu uzun bir maraton. İnişler çıkışlar olabilir. Şimdi biz çıkışı yaşıyoruz. Bu çıkışımızı da sezon sonuna kadar sürdürmek istiyoruz. Ayrıca bu akşam bizi burada ağırlayan derneğimiz yönetim kurulu üyesi Taner Aydın arkadaşımıza ve çalışma arkadaşlarına teşekkür ediyorum dedi.









