AHA-ÇANAKKALE Çanakkale’de Troya caddesi üzerinde bulunan ve yaklaşık 600 kişinin yaşam sürdürdüğü Oğuzkent sitesinde kışın çamur, yazın da toz içinde kalan yolun yapılmamasına tepki gösteren vatandaşlar belediyeye ateş püskürüyor.
Troya Caddesi yanında yer alan toprak yolun toz içinde kalması sebebiyle evlerinin camlarını açamaz hale geldiklerini belirten esnaf ve vatandaşlar bu duruma tepki göstererek, “Troya köprüsünün girişinden havaalanı yönüne doğru uzanan Oğuzkent sitelerinin bulunduğu toprak yol kışın göle dönerken, yazın da adeta çölü andırır hala geldi. Toz içinde kalan bu yol sebebiyle yaklaşık 600 kişinin yaşamını sürdürdüğü site sakinleri olarak camlarımızı açamaz, balkona çıkamaz hale geldik. Dışarıya çamaşır asamıyoruz. Her yer toz içinde. 21. yüzyılda böyle bir manzara Çanakkale’ye hiç yakışmıyor. Bizler vergimizi veriyoruz ve belediyeye de su ve çöp paramızı veriyoruz. Ancak belediyeden hizmet alamıyoruz. Belediye başkanımızın bu bölgeye gelip yolun durumunu görmesini ve bu sorunumuzu çözmesini istiyoruz” dedi.
HABER: Cahit YILMAZ
Troya Caddesi yanında yer alan toprak yolun toz içinde kalması sebebiyle evlerinin camlarını açamaz hale geldiklerini belirten esnaf ve vatandaşlar bu duruma tepki göstererek, “Troya köprüsünün girişinden havaalanı yönüne doğru uzanan Oğuzkent sitelerinin bulunduğu toprak yol kışın göle dönerken, yazın da adeta çölü andırır hala geldi. Toz içinde kalan bu yol sebebiyle yaklaşık 600 kişinin yaşamını sürdürdüğü site sakinleri olarak camlarımızı açamaz, balkona çıkamaz hale geldik. Dışarıya çamaşır asamıyoruz. Her yer toz içinde. 21. yüzyılda böyle bir manzara Çanakkale’ye hiç yakışmıyor. Bizler vergimizi veriyoruz ve belediyeye de su ve çöp paramızı veriyoruz. Ancak belediyeden hizmet alamıyoruz. Belediye başkanımızın bu bölgeye gelip yolun durumunu görmesini ve bu sorunumuzu çözmesini istiyoruz” dedi.
HABER: Cahit YILMAZ









