AHA MALATYA- Battalgazi Belediye Başkanı Selahattin Gürkan ,18 - 24 Mart Yaşlılar Haftası nedeniyle yayınladığı mesajında toplumun gelişmesinde ve genç kuşakların yetişmesinde yaşlıların bilgi, birikim ve deneyimlerinden faydalanılması gerektiğini bildirdi.
Yaşlılarımız dün ile bugün arasında köprü kuran, kültürümüzü ve değerlerimizi yarınlara taşımamızı sağlayan en değerli varlıklarımızdır.
Her bireyin kendisinin de bir gün yaşlanacağının bilincinde olması gerektiğini vurgulayan Başkan Gürkan “Yaşlılarımızı yalnızca bu hafta değil, her zaman hatırlayarak, onlara yalnız olmadıklarını hissettirmek bizim görevimizdir. Bu düşüncelerle tüm yaşlılarımızın, yaşlılar haftasını kutlar, sağlık ve esenlikler dilerim.” dedi.
HABER-AHA
Yaşlılarımız dün ile bugün arasında köprü kuran, kültürümüzü ve değerlerimizi yarınlara taşımamızı sağlayan en değerli varlıklarımızdır.
Her bireyin kendisinin de bir gün yaşlanacağının bilincinde olması gerektiğini vurgulayan Başkan Gürkan “Yaşlılarımızı yalnızca bu hafta değil, her zaman hatırlayarak, onlara yalnız olmadıklarını hissettirmek bizim görevimizdir. Bu düşüncelerle tüm yaşlılarımızın, yaşlılar haftasını kutlar, sağlık ve esenlikler dilerim.” dedi.
HABER-AHA









