AHA BATMAN- Batman'da, Okul Sütü Programı kapsamında Yeni Mahalle İlköğretim Okulunda dağıtılan sütten on öğrenci zehirlendi.
Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı, Milli Eğitim Bakanlığı ve Sağlık Bakanlığı'nın ortaklaşa yürüttüğü "Okul Sütü Programı" kapsamında Batmanda bugün dağıtılan sütten dolayı on öğrenci zehirlendi.
Yeni Mahallede bulunan Yeni Mahalle İlköğretim Okulunda dağıtılan sütten zehirlenen öğrenciler ambulanslarla Batman Kadın Doğum ve Çocuk Hastanesi ne kaldırıldılar. Hastane acil uzmanı Dr.Beşir Özdamar, 10 öğrencinin sütten zehirlendiklerini belirterek, Öğrencilerin karın ağrıları ve kusma şikâyetleri var. Şimdilik müşahade altına aldık. Takip ediyoruz. Genel durumları iyidir, durumu çok ciddi olan çocuk yoktur şeklinde konuştu.
HABER- RECEP OKUYUCU
Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı, Milli Eğitim Bakanlığı ve Sağlık Bakanlığı'nın ortaklaşa yürüttüğü "Okul Sütü Programı" kapsamında Batmanda bugün dağıtılan sütten dolayı on öğrenci zehirlendi.
Yeni Mahallede bulunan Yeni Mahalle İlköğretim Okulunda dağıtılan sütten zehirlenen öğrenciler ambulanslarla Batman Kadın Doğum ve Çocuk Hastanesi ne kaldırıldılar. Hastane acil uzmanı Dr.Beşir Özdamar, 10 öğrencinin sütten zehirlendiklerini belirterek, Öğrencilerin karın ağrıları ve kusma şikâyetleri var. Şimdilik müşahade altına aldık. Takip ediyoruz. Genel durumları iyidir, durumu çok ciddi olan çocuk yoktur şeklinde konuştu.
HABER- RECEP OKUYUCU









