AHA MUĞLA - Piri Reis Kolejinin başlattığı Gönül Köprüsü Projesi kapsamında Vanın Çaldıran İlçesinden gelen Okul Müdürleri Vali Fatih Şahini makamında ziyaret etti.
Ziyaret esnasında konuşma yapan Vali Şahin, Doğu ve Batı kardeşliğin pekiştirilmesi amacıyla yapılan bu proje kapsamında gelen misafirleri ilimizde görmekten, onları burada ağırlamaktan büyük mutluluk duyduğunu belirtti.
Bu tür ilişkileri sürekli kılmanın önemine değinen Vali Şahin, Bundan sonra öğrencilerimizin, çocuklarımızın ilimizden bölgenize, oradaki öğrencilerin de bizim yöremize gelmesinin sağlam ilişkilerin kurulması adına çok iyi olacaktır. Bu konuda üzerimize düşen ne varsa yapmaya her zaman hazırız.
Hem ulusal hem de uluslar arası düzeyde insanların farklı bölgelere giderek diğer insanlarla tanışmasının çok önemli olduğunu ifade eden Vali Şahin, Farklı kültürleri görmek beraberinde kaynaşmayı birlik beraberliği getiriyor. Bu tür geliş gidişler, tanışmalar hem ülke hem Dünya barışına katkı sağlayan hususlardan. Tanışmak ve paylaşmak farklı kültürler arasında çok güzel köprülerin kurulmasını sağlıyor. şeklinde konuştu.
Günümüzde barış, kardeşlik ve sevgi duyguları ile birlikte bütün dünyanın birbirini kucaklamasının önemli bir husus olduğunu aktaran Vali Şahin, Biliyorsunuz Yunusun güzel bir sözü var. Gelin tanış olalım. İşi kolay kılalım. Sevelim sevilelim bu dünya kimseye kalmaz. Yunusun dediği gibi tanışmak işin başlangıcı. Bu bağlamda, bu gönül köprüsünü kurduğunuz için hepinizi tebrik ediyorum. Başarılarınız devamı diliyorum. dedi.
Piri Reis Koleji Müdürü Nuri İleri ziyaret esnasında yaptığı açıklamada, Gönül Projesi kapsamında Van Çaldıran ilçesinden Çaldıran Milli Eğitim Şube Müdürü Süleyman Atay ve okul müdürlerinden oluşan bir heyetin ilimizi ziyaret ettiklerini, ilimizde bulunan okulları gezeceklerini belirtti. Bu ziyaretin projenin 2. aşaması olduğunu söyleyen İleri, Bundan sonraki aşamada ilkokul, ortaokul ve lise de okuyan 150 civarında öğrencimizi burada misafir etmek istiyoruz. Aynı zamanda bizim öğrencilerimiz de Çaldırana gidecek. Daha sonraki yıllarda da her kademeden öğrencileri ilimizde okutmayı düşünüyoruz. ifadelerini kullandı.
Van Milli Eğitim Şube Müdürü Süleyman Atay yaptığı konuşmada ise, Doğuya insanların önyargılı baktığını belirtirken, Gidip görmeden karar vermek doğru değil. Bu proje kapsamında Muğlayı görmemiz, Muğladan gelen hocalarımızın bizim yöremizi görmeleri ve öğrencilerin projede yer alması çok güzel. Her şey için teşekkür ediyoruz. dedi.
Heyetle bir süre sohbet eden Vali Şahin, daha sonra misafirlere Muğlaya özgü çeşitli hediyeler verdi.
Ziyaret esnasında konuşma yapan Vali Şahin, Doğu ve Batı kardeşliğin pekiştirilmesi amacıyla yapılan bu proje kapsamında gelen misafirleri ilimizde görmekten, onları burada ağırlamaktan büyük mutluluk duyduğunu belirtti.
Bu tür ilişkileri sürekli kılmanın önemine değinen Vali Şahin, Bundan sonra öğrencilerimizin, çocuklarımızın ilimizden bölgenize, oradaki öğrencilerin de bizim yöremize gelmesinin sağlam ilişkilerin kurulması adına çok iyi olacaktır. Bu konuda üzerimize düşen ne varsa yapmaya her zaman hazırız.
Hem ulusal hem de uluslar arası düzeyde insanların farklı bölgelere giderek diğer insanlarla tanışmasının çok önemli olduğunu ifade eden Vali Şahin, Farklı kültürleri görmek beraberinde kaynaşmayı birlik beraberliği getiriyor. Bu tür geliş gidişler, tanışmalar hem ülke hem Dünya barışına katkı sağlayan hususlardan. Tanışmak ve paylaşmak farklı kültürler arasında çok güzel köprülerin kurulmasını sağlıyor. şeklinde konuştu.
Günümüzde barış, kardeşlik ve sevgi duyguları ile birlikte bütün dünyanın birbirini kucaklamasının önemli bir husus olduğunu aktaran Vali Şahin, Biliyorsunuz Yunusun güzel bir sözü var. Gelin tanış olalım. İşi kolay kılalım. Sevelim sevilelim bu dünya kimseye kalmaz. Yunusun dediği gibi tanışmak işin başlangıcı. Bu bağlamda, bu gönül köprüsünü kurduğunuz için hepinizi tebrik ediyorum. Başarılarınız devamı diliyorum. dedi.
Piri Reis Koleji Müdürü Nuri İleri ziyaret esnasında yaptığı açıklamada, Gönül Projesi kapsamında Van Çaldıran ilçesinden Çaldıran Milli Eğitim Şube Müdürü Süleyman Atay ve okul müdürlerinden oluşan bir heyetin ilimizi ziyaret ettiklerini, ilimizde bulunan okulları gezeceklerini belirtti. Bu ziyaretin projenin 2. aşaması olduğunu söyleyen İleri, Bundan sonraki aşamada ilkokul, ortaokul ve lise de okuyan 150 civarında öğrencimizi burada misafir etmek istiyoruz. Aynı zamanda bizim öğrencilerimiz de Çaldırana gidecek. Daha sonraki yıllarda da her kademeden öğrencileri ilimizde okutmayı düşünüyoruz. ifadelerini kullandı.
Van Milli Eğitim Şube Müdürü Süleyman Atay yaptığı konuşmada ise, Doğuya insanların önyargılı baktığını belirtirken, Gidip görmeden karar vermek doğru değil. Bu proje kapsamında Muğlayı görmemiz, Muğladan gelen hocalarımızın bizim yöremizi görmeleri ve öğrencilerin projede yer alması çok güzel. Her şey için teşekkür ediyoruz. dedi.
Heyetle bir süre sohbet eden Vali Şahin, daha sonra misafirlere Muğlaya özgü çeşitli hediyeler verdi.









