AHA-VAN-Milli Eğitim Bakanlığı Okul İçi Beden Eğitimi Spor ve İzcilik Dairesi Başkanlığı (OBESİD)tarafından düzenlenen okullar arası yıldızlar masatenisi turnuvası sonuçlandı
Merkez Kapalı spor salonunda yapılan müsabakalarda Erkeklerde Muradiye Yavuz Selim İlköğretim Okulu birinci, Merkez Hasan Ali İlköğretim Okulu ikinci, Güzelsu YİBO üçüncü oldu.
Kızlarda ise Elmalık İlköğretim Okulu birinci, Hasan Ali Yücel İlköğretim Okulu ikinci, Güzel konak YİBO üçüncü oldu.
Dereceye giren takımlara ödülleri Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Muzaffer Aktuğ tarafından verildi. Ödüllerin verilmesinin ardından hatıra fotoğrafı çektirildi.
Birinci olan ekiplerin önümüzdeki günlerde belirlenecek tarihte yapılacak olan grup elemelerinde İlimizi temsil edecek.
HABER: FATİH GAZİOĞLU
Merkez Kapalı spor salonunda yapılan müsabakalarda Erkeklerde Muradiye Yavuz Selim İlköğretim Okulu birinci, Merkez Hasan Ali İlköğretim Okulu ikinci, Güzelsu YİBO üçüncü oldu.
Kızlarda ise Elmalık İlköğretim Okulu birinci, Hasan Ali Yücel İlköğretim Okulu ikinci, Güzel konak YİBO üçüncü oldu.
Dereceye giren takımlara ödülleri Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Muzaffer Aktuğ tarafından verildi. Ödüllerin verilmesinin ardından hatıra fotoğrafı çektirildi.
Birinci olan ekiplerin önümüzdeki günlerde belirlenecek tarihte yapılacak olan grup elemelerinde İlimizi temsil edecek.
HABER: FATİH GAZİOĞLU









