AHA AĞRI- Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü Tesisler Şube Müdürü Cemil Budak basın açıklaması yaptı. Budak yapmış olduğu açıklamada: Amatör maçlar Kasım ayında başlamış olup, maçların büyük bir kısmı merkez Vali Lütfi Yiğenoğlu Şehir Stadyumumuzda 32 maç oynanmıştır. Ayrıca ilk defa Taşlıçay ile Yeni Ağrı Spor takımları arasında gece maçı oynanmıştır. Vali Lütfi Yiğenoğlu Stadyumuna kar yağdıktan sonra birçok maçlar yine ara verilmeden oynatıldı. Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü personeli oynanan bir maçta kar yağışından dolayı 3 kez saha çizimi yaparak maçın ertelenmesine yada oynatılmamasına mehil vermemişlerdir. Vali Lütfi Yiğenoğlu stadyumunda bir çok maç oynandı. Fakat yoğun yağan kar yağışından dolayı sahanın çimleri hem soğuktan hem de iş makinelerinden zarar vereceği için saha açılmamıştır. Daha önceki dönemlerde 4 ilçemizde sentetik saha yapılmış. Ama nedense merkeze yapılmaması akledilmemiş. Yeniden bir çim sahanın yapılması için hem devletimiz hem de kurumumuz büyük bir zarar göreceğinden dolayı biz bunu yapmadık. Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü olarak amatör sahamızı faal hale getirdik. İl Özel idaresinden iki adet konteynır bıraktık. Her kar yağışı durduktan sonra iş makineleri ile sahamızı temizleyerek faal hale getirdik. U-17 maçların tamamı Ağrı Merkez ve amatör sahamızda oynanmıştır. U-19 maçların bir kısmı amatörde oynatılmıştır, kalan maçlarımız saha zeminin bozulmasından dolayı Diyadin ve Doğubayazıt ilçelerimizdeki tesislerimizde oynanmıştır. Biz Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü olarak yeni nesil gençlerimize spor hizmeti vermek için elimizden gelen çabayı sarf ediyoruz. Gece,gündüz,hafta içi hafta sonu olmak üzere kendimizi gençlerimize adamış bulunmaktayız.Bunun herkes tarafından bilinmesini isteriz
HABER-AHA
HABER-AHA









