AHA SAKARYA- Hendek Belediye Başkanı Ali İnci, üniversite giriş sınavında Türkiye üçüncüsü Sakarya birincisi olan Şule İdacıyı altınla ödüllendirdi.
Hendek Belediye Başkanı Ali İnci eşi Vildan İnci ile birlikte evinde ziyaret ettiği Şule İdacıyı tebrik ederek altınla ödüllendirdi. Eğitimci kökenli bir belediye başkanı olarak Şule İdacının başarısından gurur duyduğunu belirten Başkan İnci, Sakaryanın eğitimde iyi sıralara yükselmesi için herkese görev düştüğünü söyledi. Eğitimde başarısız olan bir ilin veya ülkenin iyi bir seviyeye gelmesinin mümkün olmadığını söyleyen Başkan İnci, İdacının örnek olmasını diledi.
İdacı, Başkan İnciye ziyaretinden dolayı teşekkür ederek, Sakaryaya böyle bir mutluluk yaşattığı için mutlu olduğunu söyledi. Şule İdacı, başarında en büyük paya sahip olan ailesine de minnettar olduğunu ifade etti.
HABER- RECAYİ YÜKSEL
Hendek Belediye Başkanı Ali İnci eşi Vildan İnci ile birlikte evinde ziyaret ettiği Şule İdacıyı tebrik ederek altınla ödüllendirdi. Eğitimci kökenli bir belediye başkanı olarak Şule İdacının başarısından gurur duyduğunu belirten Başkan İnci, Sakaryanın eğitimde iyi sıralara yükselmesi için herkese görev düştüğünü söyledi. Eğitimde başarısız olan bir ilin veya ülkenin iyi bir seviyeye gelmesinin mümkün olmadığını söyleyen Başkan İnci, İdacının örnek olmasını diledi.
İdacı, Başkan İnciye ziyaretinden dolayı teşekkür ederek, Sakaryaya böyle bir mutluluk yaşattığı için mutlu olduğunu söyledi. Şule İdacı, başarında en büyük paya sahip olan ailesine de minnettar olduğunu ifade etti.
HABER- RECAYİ YÜKSEL









