Geçen sezon 1. Lig mücadelesi verirken ligin son maçı için gittikleri Kayseri
deplasmanında meydana gelen trafik kazasında iki sporcusunu kaybeden ve play-
off’lara katılamayan Adıyaman Belediyesi Hentbol Takımı gelecek sezon Hentbol 1.
Liginde mücadele edecek.
Geçen sezon namağlup yoluna devam ederken ligin son maçı için gittikleri Kayseri
deplasmanında meydana gelen trafik kazasında iki sporcusunu kaybeden ve kaza sonrası hak
ettiği play-off mücadelelerine katılamayan Adıyaman Belediyesi Hentbol Takımı, Hentbol
Federasyonunun aldığı karar doğrultusunda önümüzdeki sezon Hentbol 1. Liginde mücadele
edecek.
Türkiye Hentbol Federasyonunun resmi sitesinden yapılan açıklamada şu bilgilere yer
verildi: “Geçen sezon geçirdiği trafik kazası nedeniyle play-off müsabakalarına katılma hakkı
olmasına rağmen kaza nedeniyle katılamayan Adıyaman Belediyesi Spor Kulübü, Yönetim
Kurulu kararıyla Erkekler 1. Ligine alınmıştır.”
Konu ile ilgili bir değerlendirmede bulunan Adıyaman Belediyesi Spor Kulübü
Başkanı Aykut Dündar ise yaptığı açıklamada, “Geçtiğimiz sezon Hentbol Erkekler 2.
Liginde mücadele eden takımımız ligin son maçında geçirdiği talihsiz kaza sonucu iki
sporcusunu kaybetmiş, diğer idareci, şoför ve sporcuları ise kazayı yaralı olarak atlatmışlardı.
Sporcularımız başarılı geçen bir sezonun son maçına kadar namağlup olarak grup liderliğini
sürdürmüş, talihsiz olay sonucunda kaybettiğimiz sporcuların acısı ve yaralı arkadaşların
psikolojik ve fizyolojik durumlarından dolayı hak ettiği play-off maçlarına katılamamıştı.
Türkiye Hentbol Federasyonu 8 Haziran 2016 tarihli genel kurulunda aldığı kararla
takımımızın 2016-2017 sezonunda Hentbol 1. Liginde mücadele etmesine karar verdi. Bu
süreçte bizden maddi ve manevi desteklerini esirgemeyen, sürecin her safhasında yanımızda
bulunan Belediye Başkanımız Fehmi Hüsrev Kutlu'ya teşekkürü bir borç biliriz. Cenab-ı
Hak’tan bir daha böyle kazaların yaşanmamasını diler, arkadaşlarımızın hatırasını yaşatmak
adına takımımıza başarılar dileriz” diye konuştu.
deplasmanında meydana gelen trafik kazasında iki sporcusunu kaybeden ve play-
off’lara katılamayan Adıyaman Belediyesi Hentbol Takımı gelecek sezon Hentbol 1.
Liginde mücadele edecek.
Geçen sezon namağlup yoluna devam ederken ligin son maçı için gittikleri Kayseri
deplasmanında meydana gelen trafik kazasında iki sporcusunu kaybeden ve kaza sonrası hak
ettiği play-off mücadelelerine katılamayan Adıyaman Belediyesi Hentbol Takımı, Hentbol
Federasyonunun aldığı karar doğrultusunda önümüzdeki sezon Hentbol 1. Liginde mücadele
edecek.
Türkiye Hentbol Federasyonunun resmi sitesinden yapılan açıklamada şu bilgilere yer
verildi: “Geçen sezon geçirdiği trafik kazası nedeniyle play-off müsabakalarına katılma hakkı
olmasına rağmen kaza nedeniyle katılamayan Adıyaman Belediyesi Spor Kulübü, Yönetim
Kurulu kararıyla Erkekler 1. Ligine alınmıştır.”
Konu ile ilgili bir değerlendirmede bulunan Adıyaman Belediyesi Spor Kulübü
Başkanı Aykut Dündar ise yaptığı açıklamada, “Geçtiğimiz sezon Hentbol Erkekler 2.
Liginde mücadele eden takımımız ligin son maçında geçirdiği talihsiz kaza sonucu iki
sporcusunu kaybetmiş, diğer idareci, şoför ve sporcuları ise kazayı yaralı olarak atlatmışlardı.
Sporcularımız başarılı geçen bir sezonun son maçına kadar namağlup olarak grup liderliğini
sürdürmüş, talihsiz olay sonucunda kaybettiğimiz sporcuların acısı ve yaralı arkadaşların
psikolojik ve fizyolojik durumlarından dolayı hak ettiği play-off maçlarına katılamamıştı.
Türkiye Hentbol Federasyonu 8 Haziran 2016 tarihli genel kurulunda aldığı kararla
takımımızın 2016-2017 sezonunda Hentbol 1. Liginde mücadele etmesine karar verdi. Bu
süreçte bizden maddi ve manevi desteklerini esirgemeyen, sürecin her safhasında yanımızda
bulunan Belediye Başkanımız Fehmi Hüsrev Kutlu'ya teşekkürü bir borç biliriz. Cenab-ı
Hak’tan bir daha böyle kazaların yaşanmamasını diler, arkadaşlarımızın hatırasını yaşatmak
adına takımımıza başarılar dileriz” diye konuştu.









