AHA HAKKARİ- Hakkari İl Milli Eğitim Müdürü M.Sena Yakut, Hakkari'nin Yükseköğretime Geçiş Sınavı'nda (YGS) beklenmedik bir sonuç alarak sonuncu oldukları için çok üzgün olduklarını söyledi.
Hakkari İl Milli Eğitim Müdürü M.Sena Yakut, A.HA muhabirine yaptığı açıklamada, istenilmeyen bir durumun söz konusu olduğunu, ancak eğitimin bir süreç işi olduğunu bu konuda alınan tedbirlerle bir noktaya gelindiğini söyledi. Yakut, ''Tabi 12'nci sınıfa gelmiş bir öğrencimizin YGS'de ardından LYS'da belirli bir başarıyı yakalaması hızlı olmuyor. yani bunu alttan gelen hazır buluşluk durumunun iyi olması gerekiyor ki sınavda yeteri beceriyi başarıyı gerçekleştirebilsin. Bununla ilgili biz bu yıl okulumdaki dershanem projesini başlattık. Dershaneye gidemeyen öğrencilerimiz için okullarda eğitim ortamı oluşturduk. Hafta sonları ek çalışmalar düzenlendi. Bu projeden 5 bin 37 öğrenci yararlanıyordu. Açıkçası beklemediğimiz bir sonuç, ancak bu işler alttan gelerek desteklenen bir hizmet olduğu için bunların semerelerini önümüzdeki yıllarda göreceğimizi düşünmekteyiz. Çünkü Hakkari insanı zekidir. Bu konuda öğretmenlerimizin, okul idarecilerimizin gayretleri ve verilecek emeklerle yakın dönemde bu durumdan kurtulup hak ettiği yere geleceği kanaatindeyim. Velilerinden bir seferberlik başlatarak destek isteyeceğiz. Sadece okulla olmuyor bu. Ailelerin çocuklarına sahip çıkmalarını okulda ve evde tutmaları lazım. Velilerin çocuklarının motivasyonunu ve okula devamını sağlamalı. Veli, öğrenci ve öğretmen işbirliği ile önümüzdeki yıllarda iyi bir yere geleceğimize inanıyoruz'' dedi.
HABER- NECMİ ERTUŞ
Hakkari İl Milli Eğitim Müdürü M.Sena Yakut, A.HA muhabirine yaptığı açıklamada, istenilmeyen bir durumun söz konusu olduğunu, ancak eğitimin bir süreç işi olduğunu bu konuda alınan tedbirlerle bir noktaya gelindiğini söyledi. Yakut, ''Tabi 12'nci sınıfa gelmiş bir öğrencimizin YGS'de ardından LYS'da belirli bir başarıyı yakalaması hızlı olmuyor. yani bunu alttan gelen hazır buluşluk durumunun iyi olması gerekiyor ki sınavda yeteri beceriyi başarıyı gerçekleştirebilsin. Bununla ilgili biz bu yıl okulumdaki dershanem projesini başlattık. Dershaneye gidemeyen öğrencilerimiz için okullarda eğitim ortamı oluşturduk. Hafta sonları ek çalışmalar düzenlendi. Bu projeden 5 bin 37 öğrenci yararlanıyordu. Açıkçası beklemediğimiz bir sonuç, ancak bu işler alttan gelerek desteklenen bir hizmet olduğu için bunların semerelerini önümüzdeki yıllarda göreceğimizi düşünmekteyiz. Çünkü Hakkari insanı zekidir. Bu konuda öğretmenlerimizin, okul idarecilerimizin gayretleri ve verilecek emeklerle yakın dönemde bu durumdan kurtulup hak ettiği yere geleceği kanaatindeyim. Velilerinden bir seferberlik başlatarak destek isteyeceğiz. Sadece okulla olmuyor bu. Ailelerin çocuklarına sahip çıkmalarını okulda ve evde tutmaları lazım. Velilerin çocuklarının motivasyonunu ve okula devamını sağlamalı. Veli, öğrenci ve öğretmen işbirliği ile önümüzdeki yıllarda iyi bir yere geleceğimize inanıyoruz'' dedi.
HABER- NECMİ ERTUŞ









