AHA-BALIKESİR-EDREMİT- Zeytinli Belde Belediyesi Zabıta Müdürlüğüne bağlı ekipler, beldede bulunan fırınlara baskını düzenledi.
Edremit ilçesine bağlı Zeytinli Belde Belediyesi Zabıta Müdürlüğüne bağlı ekipler, beldede bulunan ekmek üreten tüm fırınlara baskın düzenledi.
Fırınların sağlıklı çalışma ve üretim yapma konularında yapılan kontrollere Zeytinli Belediye Başkan vekili Aynur Salı, Zabıta Müdürü Salih Acar ve Zabıta ekipleri katılıp, beldedeki fırınların hijyen ve gramaj konusunda denetlemelerde bulunuldu.
Zabıta ekipleri fırınlarda genel temizlik, portör ve sağlık muayene cüzdanlarının da kontrolünü gerçekleştiren ekipler, uygunsuz koşullarda üretim yaptığı tespit edilen bir işyerine de uyarıda bulunuldu. Denetleme yapılan bazı fırınların eksikliklerin giderilmesi için süre verildi.
Kendisinin emekli sağlık personeli olduğunu vurgulayan ve fırınlarımızdan bir fırında eksiklikler tespit ettiklerini ve şartlarını düzenlemesi için bir hafta süre verdiklerinin bilgisini veren Zeytinli Belediye Başkan vekili Aynur Salı, ‘Fırınların bütün personeli orada olurlar çalışma ortamlarından, hijyen şartlarına, kılık kıyafetlerinden ekmeklerin gramajlarına kadar kontrol yapıldı. Denetimlerimizde bir fırına uyarı yaptık diğerleri kurallara uygun gördük birkaç eksik evrakı olan var onlara da süre verdik. İlkemiz Halkımızın sağlığı birinci önceliğimizdir. Fırıncılarımızı ve çalışan personeli sağlık kurallarına uymaları nedeni ile kutluyorum’ diyerek belediyenin bu tür denetimleri sürdüreceklerini ifade etti.
HABER: SEMRA DOLGUN
Edremit ilçesine bağlı Zeytinli Belde Belediyesi Zabıta Müdürlüğüne bağlı ekipler, beldede bulunan ekmek üreten tüm fırınlara baskın düzenledi.
Fırınların sağlıklı çalışma ve üretim yapma konularında yapılan kontrollere Zeytinli Belediye Başkan vekili Aynur Salı, Zabıta Müdürü Salih Acar ve Zabıta ekipleri katılıp, beldedeki fırınların hijyen ve gramaj konusunda denetlemelerde bulunuldu.
Zabıta ekipleri fırınlarda genel temizlik, portör ve sağlık muayene cüzdanlarının da kontrolünü gerçekleştiren ekipler, uygunsuz koşullarda üretim yaptığı tespit edilen bir işyerine de uyarıda bulunuldu. Denetleme yapılan bazı fırınların eksikliklerin giderilmesi için süre verildi.
Kendisinin emekli sağlık personeli olduğunu vurgulayan ve fırınlarımızdan bir fırında eksiklikler tespit ettiklerini ve şartlarını düzenlemesi için bir hafta süre verdiklerinin bilgisini veren Zeytinli Belediye Başkan vekili Aynur Salı, ‘Fırınların bütün personeli orada olurlar çalışma ortamlarından, hijyen şartlarına, kılık kıyafetlerinden ekmeklerin gramajlarına kadar kontrol yapıldı. Denetimlerimizde bir fırına uyarı yaptık diğerleri kurallara uygun gördük birkaç eksik evrakı olan var onlara da süre verdik. İlkemiz Halkımızın sağlığı birinci önceliğimizdir. Fırıncılarımızı ve çalışan personeli sağlık kurallarına uymaları nedeni ile kutluyorum’ diyerek belediyenin bu tür denetimleri sürdüreceklerini ifade etti.
HABER: SEMRA DOLGUN









