AHA-ISPARTA-"Toplam Kalite Yönetimi’ yarışmasında il birincisi olan Okul ve Ekiplere ödülleri düzenlenen törenle verildi.
Toplam Kalite Ödül süreci yarışmalarında, Kurum Kategorisinde ve Ekip kategorisinde dereceye giren okul ve kurumların ödül töreni ile yarışmaya katılan okulların ve ekiplerin katılım belgeleri verildi.
Dün saat 09. 30’da Milli Eğitim Müdürlüğü makamında gerçekleştirilen ödül törenine, Isparta İl Milli Eğitim Müdürü Tacettin Yılmaz, Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Eşref Özkan ile okul müdürleri katıldı.
Törende bir konuşma yapan İl Milli Eğitim Müdürü Tacettin Yılmaz; “Milli Eğitim Bakanlığı Toplam Kalite Ödül süreci yarışmalarında amaç, çağdaş medeniyet seviyesinin üzerine bir an önce ulaşabilmek. Biliyorsunuz toplam kalite yönetiminin özünde önce insan var. İşte Bakanlığımız da bu bağlamda okullarımızı, kurumlarımızı, planlı çalışma ile hedeflerine ulaştırmak istemektedir. İl olarak da verilen takvim doğrultusunda 5 Ocak 2010 tarihinde İl Değerlendirme Kurulumuz toplandı. Kurum olarak bize başvuran 3 okulumuz oldu. Bunlardan Ülkü İlköğretim Okulumuz 1’nciliğe layık görüldü. 3 tane çok az diye düşünülebilir.
Tabi bu kurum kategorisinde 1 yıla göre değerlendirme yapmıyor. Yıllara göre sayı olarak en az 3 yıllık bir çalışma değerlendiriliyor. Onun için tabiî ki burada çok kurum katılamıyor. Katılsa bile 3 yıllık çalışması değerlendirildiğinde eksiklikler çok fazla çıkıyor. Ama biz zaten 3 yıldır esasında ilimiz bu konuda dereceler almakta. Ama bu kurum kategorisinde 2 yıldır katılım olmakta. İşte bu yıl da Ülkü İlköğretim Okulumuz bundan başarı ile çıktı.
Diğer taraftan ‘Kaliteli Ekip’ kategorisinde ise 9 okulumuz başvuruda bilindi. Bunda da Eğirdir Mesleki Eğitim Merkezimiz 1’nci oldu. Biz bu eserleri Bakanlığımıza gönderdik. Türkiye’de ilk 20’nin içine girmeyi başardı bu kurumlarımız. Bu kurumlarımızı tebrik ediyorum. Önümüzdeki pazartesi günü Ankara’da alan taramasına gelecekler. Burada yerinde görüp inceleme yaptıktan sonra da 1., 2., 3.’ler Ankara’da belirlenip belirtilen bir tarihte de Ankara’da ödül törenine çağrılacaklar.
2 yıldır, bu konuda en kaliteli ekip dalında 2008 Yılında Fen Lisesi, 2009’da da Mavikent İlköğretim Okulumuz başarılı oldu. Bu iki okulumuzu da tebrik ediyorum. Tüm 81 vilayette ilk 20’nin içerisinde yer almayı başardılar. Bu bile büyük bir başarı. Dileriz Ankara’daki Saha taramasından sonra da ilk 3 içerisinde yer alırlar. Çünkü bu kurumlarımızın başarılı çalışmaları var. Dolayısıyla ödül töreni yönetmelik gereği bu katılan okullarımıza ve başarılı olan okullarımıza ödül vermemiz gerekiyor” diye konuştu.
Toplam Kalite Yönetimi Yarışmasında İl Birincisi olan kurum ve ekipler şöyle:
KURUM KATEGORİSİ:
1. Ülkü İlköğretim Okulu
2. Eğirdir Mustafa Çetinkaya İlköğretim Okulu
3. Merkez Mustafa Gürkan Anadolu Lisesi
EKİP KATEGORİSİ:
1. Eğirdir Mesleki Eğitim Merkezi
2. Eğitim Uygulama İş Okulu
3. Milli Piyango Anadolu Lisesi
Merkez Sezer Aldan Anaokulu, Şarkikaraağaç Yunus Emre İlköğretim Okulu, Uluborlu Çakır Hasan İlköğretim Okulu, Merkez İyaş Selçuklu İlköğretim Okulu, Yalvaç Körküler İlköğretim Okulu, Merkez Mustafa Gürkan Anadolu Lisesi’ne de katılım belgeleri verildi.
HABER:YUNUS ÖZLER
Toplam Kalite Ödül süreci yarışmalarında, Kurum Kategorisinde ve Ekip kategorisinde dereceye giren okul ve kurumların ödül töreni ile yarışmaya katılan okulların ve ekiplerin katılım belgeleri verildi.
Dün saat 09. 30’da Milli Eğitim Müdürlüğü makamında gerçekleştirilen ödül törenine, Isparta İl Milli Eğitim Müdürü Tacettin Yılmaz, Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Eşref Özkan ile okul müdürleri katıldı.
Törende bir konuşma yapan İl Milli Eğitim Müdürü Tacettin Yılmaz; “Milli Eğitim Bakanlığı Toplam Kalite Ödül süreci yarışmalarında amaç, çağdaş medeniyet seviyesinin üzerine bir an önce ulaşabilmek. Biliyorsunuz toplam kalite yönetiminin özünde önce insan var. İşte Bakanlığımız da bu bağlamda okullarımızı, kurumlarımızı, planlı çalışma ile hedeflerine ulaştırmak istemektedir. İl olarak da verilen takvim doğrultusunda 5 Ocak 2010 tarihinde İl Değerlendirme Kurulumuz toplandı. Kurum olarak bize başvuran 3 okulumuz oldu. Bunlardan Ülkü İlköğretim Okulumuz 1’nciliğe layık görüldü. 3 tane çok az diye düşünülebilir.
Tabi bu kurum kategorisinde 1 yıla göre değerlendirme yapmıyor. Yıllara göre sayı olarak en az 3 yıllık bir çalışma değerlendiriliyor. Onun için tabiî ki burada çok kurum katılamıyor. Katılsa bile 3 yıllık çalışması değerlendirildiğinde eksiklikler çok fazla çıkıyor. Ama biz zaten 3 yıldır esasında ilimiz bu konuda dereceler almakta. Ama bu kurum kategorisinde 2 yıldır katılım olmakta. İşte bu yıl da Ülkü İlköğretim Okulumuz bundan başarı ile çıktı.
Diğer taraftan ‘Kaliteli Ekip’ kategorisinde ise 9 okulumuz başvuruda bilindi. Bunda da Eğirdir Mesleki Eğitim Merkezimiz 1’nci oldu. Biz bu eserleri Bakanlığımıza gönderdik. Türkiye’de ilk 20’nin içine girmeyi başardı bu kurumlarımız. Bu kurumlarımızı tebrik ediyorum. Önümüzdeki pazartesi günü Ankara’da alan taramasına gelecekler. Burada yerinde görüp inceleme yaptıktan sonra da 1., 2., 3.’ler Ankara’da belirlenip belirtilen bir tarihte de Ankara’da ödül törenine çağrılacaklar.
2 yıldır, bu konuda en kaliteli ekip dalında 2008 Yılında Fen Lisesi, 2009’da da Mavikent İlköğretim Okulumuz başarılı oldu. Bu iki okulumuzu da tebrik ediyorum. Tüm 81 vilayette ilk 20’nin içerisinde yer almayı başardılar. Bu bile büyük bir başarı. Dileriz Ankara’daki Saha taramasından sonra da ilk 3 içerisinde yer alırlar. Çünkü bu kurumlarımızın başarılı çalışmaları var. Dolayısıyla ödül töreni yönetmelik gereği bu katılan okullarımıza ve başarılı olan okullarımıza ödül vermemiz gerekiyor” diye konuştu.
Toplam Kalite Yönetimi Yarışmasında İl Birincisi olan kurum ve ekipler şöyle:
KURUM KATEGORİSİ:
1. Ülkü İlköğretim Okulu
2. Eğirdir Mustafa Çetinkaya İlköğretim Okulu
3. Merkez Mustafa Gürkan Anadolu Lisesi
EKİP KATEGORİSİ:
1. Eğirdir Mesleki Eğitim Merkezi
2. Eğitim Uygulama İş Okulu
3. Milli Piyango Anadolu Lisesi
Merkez Sezer Aldan Anaokulu, Şarkikaraağaç Yunus Emre İlköğretim Okulu, Uluborlu Çakır Hasan İlköğretim Okulu, Merkez İyaş Selçuklu İlköğretim Okulu, Yalvaç Körküler İlköğretim Okulu, Merkez Mustafa Gürkan Anadolu Lisesi’ne de katılım belgeleri verildi.
HABER:YUNUS ÖZLER









