AHA-ISPARTA- Çevre ve Orman Bakanlığına ait seyyar ‘Eğitim aracı’ Isparta’ya geldi. 6 Mart Spor Salonu önünde kurulan Tır, vatandaşlar tarafından büyük ilgi gördü. Çevre ve Orman Müdürlüğü Şube Müdürü Mustafa Zorlu; “Amacımız vatandaşlarımıza çevre bilincini aşılamak” dedi.
Çevre ve Orman Bakanlığı'na ait 5 adet Tır, özel olarak giydirilip hazırlanarak, çevre bilincini yükseltmek için eğitimler vermek üzere 81 vilayete dağıldı. Söz konusu Tır’lar dan bir tanesi de dün Isparta şehir Merkezine ulaştı. Dün 19 Mayıs Atatürk’ü Anma ve Gençlik ve Spor Bayramı olması münasebetiyle Atatürk Stadyumu çıkışı ve 6 Mart Spor Salonu önünde kuruldu..
Gerek bayramı izlemek üzere Stadyuma gelen vatandaşlar gerekse o caddeden geçen vatandaşlar Çevre Tır’ına büyük ilgi gösterdiler ve Tır’da bulunan çevre sergisini ve sinevizyon gösterimini izlediler. Ayrıca, Tır’da Çevre ve Orman İl Müdürlüğü personeli tarafından vatandaşlara çevre konusunda bilgilendirmeler yapıldı.
Çevre ve Orman Bakanlığı Seyyar Eğitim Tır’ı ile ilgili olarak bir açıklama yapan Çevre ve Orman İl Müdürlüğü Şube Müdürü Tayfun Büyükküpçü şu bilgileri verdi; “Su kaynaklarımızın israf edilmeden kullanılması için farkındalık yaratılması. Ülkemizdeki doğal zenginliklerin, bitki ve hayvanların korunması. Ormanların her türlü tehlikeden korunması. Yeşil bir Türkiye'nin tesisi için ağaçlandırma çalışmalarına önem verilmesi. Temiz bir çevre için yapılan çalışmalara katılımın sağlanması ve vatandaşlarımızın gerekli bireysel tedbirleri alması için bilgilendirilmesi, hayatımızı etkileyen meteorolojik olaylar konusunda bilgi sahibi olarak gerekli tedbirlerin alınmasının sağlanması, Bakanlığımız tarafından yürütülmekte olan projelerin vatandaşlarımıza anlatılarak projelere dair görüş ve önerilerinin alınması amacıyla Bakanlığımız Tır’ı bugün Isparta’ya gelmiş bulunmaktadır. Tır’ımız bugün 6 Mart Kapalı Spor Salonu önünde, yarın (bugün), Valilik binası önünde, Yarından sonra Yalvaç ve ertesi gün ise Eğirdir ilçelerimizde konuşlanarak vatandaşlarımızı bilgilendirecektir” dedi.
HABER- Yunus ÖZLER
Çevre ve Orman Bakanlığı'na ait 5 adet Tır, özel olarak giydirilip hazırlanarak, çevre bilincini yükseltmek için eğitimler vermek üzere 81 vilayete dağıldı. Söz konusu Tır’lar dan bir tanesi de dün Isparta şehir Merkezine ulaştı. Dün 19 Mayıs Atatürk’ü Anma ve Gençlik ve Spor Bayramı olması münasebetiyle Atatürk Stadyumu çıkışı ve 6 Mart Spor Salonu önünde kuruldu..
Gerek bayramı izlemek üzere Stadyuma gelen vatandaşlar gerekse o caddeden geçen vatandaşlar Çevre Tır’ına büyük ilgi gösterdiler ve Tır’da bulunan çevre sergisini ve sinevizyon gösterimini izlediler. Ayrıca, Tır’da Çevre ve Orman İl Müdürlüğü personeli tarafından vatandaşlara çevre konusunda bilgilendirmeler yapıldı.
Çevre ve Orman Bakanlığı Seyyar Eğitim Tır’ı ile ilgili olarak bir açıklama yapan Çevre ve Orman İl Müdürlüğü Şube Müdürü Tayfun Büyükküpçü şu bilgileri verdi; “Su kaynaklarımızın israf edilmeden kullanılması için farkındalık yaratılması. Ülkemizdeki doğal zenginliklerin, bitki ve hayvanların korunması. Ormanların her türlü tehlikeden korunması. Yeşil bir Türkiye'nin tesisi için ağaçlandırma çalışmalarına önem verilmesi. Temiz bir çevre için yapılan çalışmalara katılımın sağlanması ve vatandaşlarımızın gerekli bireysel tedbirleri alması için bilgilendirilmesi, hayatımızı etkileyen meteorolojik olaylar konusunda bilgi sahibi olarak gerekli tedbirlerin alınmasının sağlanması, Bakanlığımız tarafından yürütülmekte olan projelerin vatandaşlarımıza anlatılarak projelere dair görüş ve önerilerinin alınması amacıyla Bakanlığımız Tır’ı bugün Isparta’ya gelmiş bulunmaktadır. Tır’ımız bugün 6 Mart Kapalı Spor Salonu önünde, yarın (bugün), Valilik binası önünde, Yarından sonra Yalvaç ve ertesi gün ise Eğirdir ilçelerimizde konuşlanarak vatandaşlarımızı bilgilendirecektir” dedi.
HABER- Yunus ÖZLER









