AHA İSTANBUL- Beyoğlu Belediye Başkanı Ahmet Misbah Demircan, Beyoğlunda mülk ve yatırımların son 10 yılda 40 kat değer kazandığını söyledi.
Kasımpaşa Lemar Düğün Salonunda gerçekleştirilen Deniz Kara Büfeciler Esnaf Odası Olağan Genel Kuruluna Beyoğlu Belediye Başkanı Ahmet Misbah Demircan ve Büfeciler Esnaf Odası temsilcileri katıldı.
Şehirlerin hayatlarında her zaman bir hedef olması gerektiğini belirten Demircan Işıklı kubbelerin şehri İstanbulda Haliçin kenarına fabrikalar kuruldu ve hızlı bir göç yaşandı. Sorunlarımız da burada başladı. Ancak bu çabanın sonunda ülke zenginleşebildi. Karaköy ve civarındaki binalar toptancılar için yapılmamıştı. Ev olması gereken yerler, hırdavatçı, depo olmuştu. 2004te Galatasaraydan sonraki bölümde insan yoktu. Biz, işte bu süreçte rotamızı belirlemeliydik. Yönümüzü turizm ve kültür sanat endüstrilerine çevirdik dedi.
Beyoğlunda mülkler 40 kat değer kazandı
İstanbulun kalbinde çöken bir bölgeyi ayağa kaldırmaları gerektiğini söyleyen Demircan Eskiden çivi dahi çakılamayan Beyoğlunda şimdi mülkler 40 kat değer kazandı. Bundan 8 10 yıl önce Tarlabaşında 100 bin liraya alınabilecek binalar şu anda 4 milyon liraya satılıyor. Galatada, Karaköyde, Perşembepazarında, Talimhanede büyük bir dönüşüm ve gelişme var. Çünkü 10 yıldır aynı hedefte yürüyoruz ve ilçenin değeri artıyor. Beyoğlu inanılmaz bir değişim ve dönüşüm geçiriyor dedi.
Günde 30 trilyonluk endüstri oluşturduk
Taksimde bir zamanlar yedek parçacılık yapan esnafın şimdi otelcilik yapmaya başladığını da anlatan Demircan Talimhanedeki esnaf bir yere gitmedi. Kuledibindeki depolar hediyelik eşya dükkanlarına döndü. Daha önce 800 civarında olan yeme içme ruhsatı sayısı 3 bin 500e ulaştı. Daha çok iş aş ve zenginlik üretiyoruz. Biz insanın olmadığı bir yerde ne olur ki. İnsan gelirse barınır yer, içer ve bir hareket oluşur. Günde 30 trilyonluk para harcayan bir endüstri oluşturduk şeklinde konuştu.
10 yıl önceki Tarlabaşı ile şimdi ki Tarlabaşı arasında çok fark olduğunu ifade eden Demircan Eskiden Tarlabaşında hırsızlık olayları bitmezdi, ama şimdi çok ciddi bir şekilde azaldığını görüyoruz. Çünkü o insanlar iş buldular ve çalışıyorlar. İşini ve aşını bulan bir insanın hırsızlık yapmaz. Daha çok istihdam üreterek bölgemizdeki insanların hayatlarını değiştiriyoruz dedi.
Belediyeciliğin sadece çöp ve temizlikten ibaret olmadığını da belirten Demircan Belediye başkanı şehre rota çizmelidir. Biz bunu yapıyoruz. Aklı karışık bir şehir değiliz. Rotamız bellidir diye konuştu.
Kasımpaşa Lemar Düğün Salonunda gerçekleştirilen Deniz Kara Büfeciler Esnaf Odası Olağan Genel Kuruluna Beyoğlu Belediye Başkanı Ahmet Misbah Demircan ve Büfeciler Esnaf Odası temsilcileri katıldı.
Şehirlerin hayatlarında her zaman bir hedef olması gerektiğini belirten Demircan Işıklı kubbelerin şehri İstanbulda Haliçin kenarına fabrikalar kuruldu ve hızlı bir göç yaşandı. Sorunlarımız da burada başladı. Ancak bu çabanın sonunda ülke zenginleşebildi. Karaköy ve civarındaki binalar toptancılar için yapılmamıştı. Ev olması gereken yerler, hırdavatçı, depo olmuştu. 2004te Galatasaraydan sonraki bölümde insan yoktu. Biz, işte bu süreçte rotamızı belirlemeliydik. Yönümüzü turizm ve kültür sanat endüstrilerine çevirdik dedi.
Beyoğlunda mülkler 40 kat değer kazandı
İstanbulun kalbinde çöken bir bölgeyi ayağa kaldırmaları gerektiğini söyleyen Demircan Eskiden çivi dahi çakılamayan Beyoğlunda şimdi mülkler 40 kat değer kazandı. Bundan 8 10 yıl önce Tarlabaşında 100 bin liraya alınabilecek binalar şu anda 4 milyon liraya satılıyor. Galatada, Karaköyde, Perşembepazarında, Talimhanede büyük bir dönüşüm ve gelişme var. Çünkü 10 yıldır aynı hedefte yürüyoruz ve ilçenin değeri artıyor. Beyoğlu inanılmaz bir değişim ve dönüşüm geçiriyor dedi.
Günde 30 trilyonluk endüstri oluşturduk
Taksimde bir zamanlar yedek parçacılık yapan esnafın şimdi otelcilik yapmaya başladığını da anlatan Demircan Talimhanedeki esnaf bir yere gitmedi. Kuledibindeki depolar hediyelik eşya dükkanlarına döndü. Daha önce 800 civarında olan yeme içme ruhsatı sayısı 3 bin 500e ulaştı. Daha çok iş aş ve zenginlik üretiyoruz. Biz insanın olmadığı bir yerde ne olur ki. İnsan gelirse barınır yer, içer ve bir hareket oluşur. Günde 30 trilyonluk para harcayan bir endüstri oluşturduk şeklinde konuştu.
10 yıl önceki Tarlabaşı ile şimdi ki Tarlabaşı arasında çok fark olduğunu ifade eden Demircan Eskiden Tarlabaşında hırsızlık olayları bitmezdi, ama şimdi çok ciddi bir şekilde azaldığını görüyoruz. Çünkü o insanlar iş buldular ve çalışıyorlar. İşini ve aşını bulan bir insanın hırsızlık yapmaz. Daha çok istihdam üreterek bölgemizdeki insanların hayatlarını değiştiriyoruz dedi.
Belediyeciliğin sadece çöp ve temizlikten ibaret olmadığını da belirten Demircan Belediye başkanı şehre rota çizmelidir. Biz bunu yapıyoruz. Aklı karışık bir şehir değiliz. Rotamız bellidir diye konuştu.






