AHA-BATMAN-Yeni çalışma sezonunda icracı müdürlüklerin daha iyi organize olmaları amacıyla bir dizi toplantı gerçekleştiriyor. Son olarak Makine İkmal Müdürlüğü ve personelleri ile bir araya gelen Batman Belediye Başkanvekili Serhat Temel, çalışmaların düzenliliği ve hizmetlerin kalitesinin artırılması amacına yönelik bu toplantıları gerçekleştirdiklerini söyledi.
İcracı Müdürlüklerle hafta başından bu yana toplantılar düzenleyen Batman Belediyesi yeni çalışma sezonunda çalışmalarını hızlandırmayı ve hizmet kalitesini artırmayı hedefliyor. Temizlik, BASKİ Müdürlüğü çalışanlarından sonra Makine İkmal Müdürlüğü personelleriyle de bir toplantı yaptı.
Belediye Başkan Yardımcıları Gülistan Akel, Mustafa Tuğyıldız ve Hamza Ayiş’in de hazır bulunduğu toplantıda konuşan Belediye Başkanvekili Serhat Temel, yeni çalışma sezonuna iyi hazırlanmak, verimli bir başlangıç yapmak amacıyla bir araya geldiklerini ve bu çalışma sezonunda herkesin üzerine düşen görevi layıkıyla yapacağına inandığını söyledi. “Tüm birimlerimizden olduğu gibi Destekler Hizmetler biriminden de çalışmalara iyi bir performansla başlangıç yapmasını ve potansiyelini yansıtmasını bekliyoruz” diyen Başkanvekili Temel, “Tüm birimler arasında iyi bir koordinasyon sağlayarak daha iyi organize olmamız gerektiği bilinciyle hem yaşadığınız sıkıntıları gidermek hem de bir takım paylaşımlarda bulunmak istiyoruz” şeklinde konuştu.
Özellikle personel ve araç gerek konusunda Destek Hizmetler biriminin önemli bir icracı kurum olduğuna vurgu yapan Belediye Başkan Yardımcısı Gülistan Akel de “Diğer birimlerin gücü ve aktivitesi belki sizden doğru gidecek destekle yönlenecek düzeydedir. Dolayısıyla sizin buradaki konumunuz çok kritik bir konum. Sizin onlara verebileceğiniz destek, kaliteli iş yapma, hizmet yapma potansiyelini büyütecektir. Bu konuda sizden ciddi beklentilerimiz var. Bu kurumumuza bu önemle yaklaşıyoruz. Katkılarınızı da bekliyoruz.”
MUHABİR RECEP OKUYUCU
KAMERAMAN ŞEHMUS USTABAŞI
İcracı Müdürlüklerle hafta başından bu yana toplantılar düzenleyen Batman Belediyesi yeni çalışma sezonunda çalışmalarını hızlandırmayı ve hizmet kalitesini artırmayı hedefliyor. Temizlik, BASKİ Müdürlüğü çalışanlarından sonra Makine İkmal Müdürlüğü personelleriyle de bir toplantı yaptı.
Belediye Başkan Yardımcıları Gülistan Akel, Mustafa Tuğyıldız ve Hamza Ayiş’in de hazır bulunduğu toplantıda konuşan Belediye Başkanvekili Serhat Temel, yeni çalışma sezonuna iyi hazırlanmak, verimli bir başlangıç yapmak amacıyla bir araya geldiklerini ve bu çalışma sezonunda herkesin üzerine düşen görevi layıkıyla yapacağına inandığını söyledi. “Tüm birimlerimizden olduğu gibi Destekler Hizmetler biriminden de çalışmalara iyi bir performansla başlangıç yapmasını ve potansiyelini yansıtmasını bekliyoruz” diyen Başkanvekili Temel, “Tüm birimler arasında iyi bir koordinasyon sağlayarak daha iyi organize olmamız gerektiği bilinciyle hem yaşadığınız sıkıntıları gidermek hem de bir takım paylaşımlarda bulunmak istiyoruz” şeklinde konuştu.
Özellikle personel ve araç gerek konusunda Destek Hizmetler biriminin önemli bir icracı kurum olduğuna vurgu yapan Belediye Başkan Yardımcısı Gülistan Akel de “Diğer birimlerin gücü ve aktivitesi belki sizden doğru gidecek destekle yönlenecek düzeydedir. Dolayısıyla sizin buradaki konumunuz çok kritik bir konum. Sizin onlara verebileceğiniz destek, kaliteli iş yapma, hizmet yapma potansiyelini büyütecektir. Bu konuda sizden ciddi beklentilerimiz var. Bu kurumumuza bu önemle yaklaşıyoruz. Katkılarınızı da bekliyoruz.”
MUHABİR RECEP OKUYUCU
KAMERAMAN ŞEHMUS USTABAŞI









