AHA BALIKESİR- Balıkesir'in Gömeç ilçesi Belediye Başkanı Naim Kocabıyık, ilçeye yaptığı yatırımlar ve icraatlarını basınla paylaştı ve 3. kez yine AK Partiden aday olacağını açıkladı.
Balıkesir'in Gömeç ilçesi Belediye Başkanı Naim Kocabıyık, 2 dönemden buyana ilçeye yaptığı yatırımlar ve icraatlarını anlatıp, yapılacak olan, devam eden yatırımları da basınla paylaşıp, çalışmaları yerinde gezdiler. Başkan Kocabıyık, AK Partiden 3. kez yine aday olacağını açıkladı.
GÖMEÇ, “ATATÜRK KAYALARI” İLE ÖZDEŞLEŞTİ
Gömeç Belediye Başkanlığını 2. dönemdir yürüten Gömeç ilçesi Belediye Başkanı Naim Kocabıyık, makam odasında yaptığı basın toplantısı ardından basın mensuplarına ilçeyi ve yatırımları gezdirerek, yaptıkları önemli hizmetleri ve yeni projeleri yerinde gösterdi ve “Partim izin verir ve halkım desteklerse 3. kez yine adayım” dedi.
Devlet desteklerinden sonuna kadar faydalandıklarını vurgulayan ve Türkiye'de nüfusa göre en çok hibe alan ilk 10 belediye arasında olduklarını ifade eden Başkan Naim Kocabıyık, önce birinci dönemde yaptıkları icraatlarını, sonra 2. dönemdeki icraatlarını resimler gösterip sıraladı.
Gömeç ilçesinin Allah vergisi olan Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün siluetinin yansıdığı “Atatürk Kayaları” ile tanındığını, tarihi değerlere sahip çıkıp Edremit Körfezinde kurulan Kuvayı Milliye’nin düşman ile ilk çarpışma sonrası işgalci Yunanlılarla ilk anlaşmayı yaptıkları “Gömeç Çeşmesi” ve “Kız Çiftliği”ne sahip çıkıp tarihi değerleri tanıtacaklarını söyledi.
İCRAATLARINI VE YATIRIMLARINI AÇIKLADI
Gömeç ilçesinde son 8 yıldır başkanlık yaptığını ve ilçede verdikleri sözleri tutup, 5 bin nüfuslu ilçenin en önemli sorunu kanalizasyon ve Biyolojik Atıksu Arıtma Tesisinin 4 yıldır çalıştığını açıkladı. Şehir içi Meydan Düzenlenmesi Şehir içi ve sahil kesiminde park ve çocuk bahçesi düzenlemeleri, İlçemize 3 katlı Sağlık Ocağı Binası yapılması sağlandı ve bu gün Gömeç Devlet Hastanesi olarak hizmet vermeye başladıktan sonra da 112 Acil Servis hizmete girdiği açıklamasını yapan Başkan Naim Kocabıyık, “Şehir içindeki tüm parklar yeniden düzenlendi. Şehir içindeki yollara 90.000 metrekare kilit parke döşemeleri ve asfalt yapıldı. Gömeç’teki Tarihi Okul Binası Restorasyonu yapılıp, 2 adet bina tamamlandıktan sonra Gömeç Belediyesi Hizmet Binası olarak çalışmalarımızı burada yürütüyoruz. Eski Belediye binası önünde meydan düzenlemesi yapıldı. Gömeç Sahilinde Deniz temizliği çalışmalarına başlanıldı. 100 metre uzunluğunda ve 3 metre genişliğindeki İskelemiz hizmete girdi, Sahilde Balıkçı Barınağı ve balıkçı lokantaları yapıldı. Sahildeki DSİ kanalları üzerine yapılan Edremit, Burhaniye üzerinden gelen Sahil Yolunu Ayvalık’a bağlayacak olan 25 metre ve 35 uzunluğunda 2 adet köprü yapıldı ve bu köprüler hızla asfaltlanıp hizmete açılacak” dedi.
“KÖRFEZİN YÜKSELEN DEĞERİ GÖMEÇ OLACAK”
Yapılan yatırımlar, iskelenin hizmete girmesi ve sahilin temizlenmeye başlaması sonrası ilçeye müteahhitlerin girmeye başladığını, deniz kenarlarında geniş alanların rant değerlerinin arttığını ve birçok kooperatiflerin temellerinin atılmaya başladığını müjdeleyen Gömeç Belediye Başkanı Naim Kocabıyık, Edremit Körfezi'nin yükselen turistlik değerinin bu günden sonra Gömeç olacağını müjdeledi.
“96 adet 2+1 projeli TOKİ konutu inşaatı başladı. Hacıhüseyinler Köyünden 7.000 metre mesafeden içme suyu hattı döşendi. Sahil kesiminde Balıkçı Barınağımızın önündeki alanın düzenlenmesi amacıyla Sahildeki 50 bin metrekare olan meydan düzenlenmesine ait projemiz tamamlanmış olup, ihale çalışmalarına başlanacak ve bu yaz tamamlanıp halkımızın hizmetine sunulacaktır. Ulaşım için yeni otobüsler alındı. Temizlik hizmetlerinde kullanılmak üzere 3 adet çöp kamyonu alındı” bilgisini veren Başkan Kocabıyık, “Gömeç Belediye Spor Şampiyon oldu, Balıkesir’de süper ligine çıktı. Artık Gömeç'in pırıl pırıl bir sahili ve denizi olacak. Burası Edremit Körfezine sahilden bağlayan farklı ekonomik bir değer oluyor. Edremit Körfezi'nin yükselen turistlik değeri Gömeç olacak" diye konuştu.
“Kardeş Belediyemiz Keçiören Belediyesi tarafından 1 adet süpürme aracı belediyemize bağışlanmıştır. Bundan sonra şehri imar ve yeşillendirilmesi ve yeşil alanlar kazandırılmasına önem vereceğim. Bu güne kadar yapılan parklara eski belediye başkanlarını adlarını verdik” diyen Başkan Kocabıyık, kendilerine destek veren devlet kuruluşları, AK Parti Milletvekilleri, Bürokratlar, kardeş şehirler ile kamulaştırmada kendilerine yardımcı olan Gömeçli tüm hayırseverlere teşekkür etti.
HABER-ENVER DOLGUN
Balıkesir'in Gömeç ilçesi Belediye Başkanı Naim Kocabıyık, 2 dönemden buyana ilçeye yaptığı yatırımlar ve icraatlarını anlatıp, yapılacak olan, devam eden yatırımları da basınla paylaşıp, çalışmaları yerinde gezdiler. Başkan Kocabıyık, AK Partiden 3. kez yine aday olacağını açıkladı.
GÖMEÇ, “ATATÜRK KAYALARI” İLE ÖZDEŞLEŞTİ
Gömeç Belediye Başkanlığını 2. dönemdir yürüten Gömeç ilçesi Belediye Başkanı Naim Kocabıyık, makam odasında yaptığı basın toplantısı ardından basın mensuplarına ilçeyi ve yatırımları gezdirerek, yaptıkları önemli hizmetleri ve yeni projeleri yerinde gösterdi ve “Partim izin verir ve halkım desteklerse 3. kez yine adayım” dedi.
Devlet desteklerinden sonuna kadar faydalandıklarını vurgulayan ve Türkiye'de nüfusa göre en çok hibe alan ilk 10 belediye arasında olduklarını ifade eden Başkan Naim Kocabıyık, önce birinci dönemde yaptıkları icraatlarını, sonra 2. dönemdeki icraatlarını resimler gösterip sıraladı.
Gömeç ilçesinin Allah vergisi olan Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün siluetinin yansıdığı “Atatürk Kayaları” ile tanındığını, tarihi değerlere sahip çıkıp Edremit Körfezinde kurulan Kuvayı Milliye’nin düşman ile ilk çarpışma sonrası işgalci Yunanlılarla ilk anlaşmayı yaptıkları “Gömeç Çeşmesi” ve “Kız Çiftliği”ne sahip çıkıp tarihi değerleri tanıtacaklarını söyledi.
İCRAATLARINI VE YATIRIMLARINI AÇIKLADI
Gömeç ilçesinde son 8 yıldır başkanlık yaptığını ve ilçede verdikleri sözleri tutup, 5 bin nüfuslu ilçenin en önemli sorunu kanalizasyon ve Biyolojik Atıksu Arıtma Tesisinin 4 yıldır çalıştığını açıkladı. Şehir içi Meydan Düzenlenmesi Şehir içi ve sahil kesiminde park ve çocuk bahçesi düzenlemeleri, İlçemize 3 katlı Sağlık Ocağı Binası yapılması sağlandı ve bu gün Gömeç Devlet Hastanesi olarak hizmet vermeye başladıktan sonra da 112 Acil Servis hizmete girdiği açıklamasını yapan Başkan Naim Kocabıyık, “Şehir içindeki tüm parklar yeniden düzenlendi. Şehir içindeki yollara 90.000 metrekare kilit parke döşemeleri ve asfalt yapıldı. Gömeç’teki Tarihi Okul Binası Restorasyonu yapılıp, 2 adet bina tamamlandıktan sonra Gömeç Belediyesi Hizmet Binası olarak çalışmalarımızı burada yürütüyoruz. Eski Belediye binası önünde meydan düzenlemesi yapıldı. Gömeç Sahilinde Deniz temizliği çalışmalarına başlanıldı. 100 metre uzunluğunda ve 3 metre genişliğindeki İskelemiz hizmete girdi, Sahilde Balıkçı Barınağı ve balıkçı lokantaları yapıldı. Sahildeki DSİ kanalları üzerine yapılan Edremit, Burhaniye üzerinden gelen Sahil Yolunu Ayvalık’a bağlayacak olan 25 metre ve 35 uzunluğunda 2 adet köprü yapıldı ve bu köprüler hızla asfaltlanıp hizmete açılacak” dedi.
“KÖRFEZİN YÜKSELEN DEĞERİ GÖMEÇ OLACAK”
Yapılan yatırımlar, iskelenin hizmete girmesi ve sahilin temizlenmeye başlaması sonrası ilçeye müteahhitlerin girmeye başladığını, deniz kenarlarında geniş alanların rant değerlerinin arttığını ve birçok kooperatiflerin temellerinin atılmaya başladığını müjdeleyen Gömeç Belediye Başkanı Naim Kocabıyık, Edremit Körfezi'nin yükselen turistlik değerinin bu günden sonra Gömeç olacağını müjdeledi.
“96 adet 2+1 projeli TOKİ konutu inşaatı başladı. Hacıhüseyinler Köyünden 7.000 metre mesafeden içme suyu hattı döşendi. Sahil kesiminde Balıkçı Barınağımızın önündeki alanın düzenlenmesi amacıyla Sahildeki 50 bin metrekare olan meydan düzenlenmesine ait projemiz tamamlanmış olup, ihale çalışmalarına başlanacak ve bu yaz tamamlanıp halkımızın hizmetine sunulacaktır. Ulaşım için yeni otobüsler alındı. Temizlik hizmetlerinde kullanılmak üzere 3 adet çöp kamyonu alındı” bilgisini veren Başkan Kocabıyık, “Gömeç Belediye Spor Şampiyon oldu, Balıkesir’de süper ligine çıktı. Artık Gömeç'in pırıl pırıl bir sahili ve denizi olacak. Burası Edremit Körfezine sahilden bağlayan farklı ekonomik bir değer oluyor. Edremit Körfezi'nin yükselen turistlik değeri Gömeç olacak" diye konuştu.
“Kardeş Belediyemiz Keçiören Belediyesi tarafından 1 adet süpürme aracı belediyemize bağışlanmıştır. Bundan sonra şehri imar ve yeşillendirilmesi ve yeşil alanlar kazandırılmasına önem vereceğim. Bu güne kadar yapılan parklara eski belediye başkanlarını adlarını verdik” diyen Başkan Kocabıyık, kendilerine destek veren devlet kuruluşları, AK Parti Milletvekilleri, Bürokratlar, kardeş şehirler ile kamulaştırmada kendilerine yardımcı olan Gömeçli tüm hayırseverlere teşekkür etti.
HABER-ENVER DOLGUN









