Z Kuşağının da kozmetik tercihi değişti
Tüm dünyanın beğeni ve zevklerini merak ettiği Z kuşağının kozmetik tercihi belli oldu.
Acvit Kozmetik Güzellik Uzmanı Banu Alkın,“Z Kuşağı da artık cilt, saç ve diğer sorunlarını çözmek için Acvit kozmetiği tercih ediyor” dedi.
Alkın, "Güzel Olma, en güzel ol “ sloganı ile yola çıkan Acvit Kozmetik, Türkiye’de ilk doğal kozmetiği üreten ve halkımızla buluşturan marka oldu. Ardından yapa zekâ cilt maskesini üreterek dünyada bir ilke imza atmanın haklı gururunu yaşıyor” dedi.
Kozmetiğin “Kozmetik”, “Dermo Kozmetik”, “Doğal Kozmetik” ve “Yapay Zekâ Kozmetik” olarak dört farklı kategoriye ayrıldığının altını çizen Alkın, “Son iki madde, yani “Doğal Kozmetik” ve “Yapay Zekâ Kozmetik” litarütüre bizim gayret ve çabalarımız ile girmiştir. AR-GE çalışmalarımıza inovasyoncu anlayışımız ile hız kemeden, aynı karalılık ve azimle devam ediyoruz. İlerleyen zamanda inşallah kişisel bakım ürünlerinde yenilikleri ortaya koymaya devam edeceğiz” şeklinde konuştu.
“En zor müşteri bloğu olan Z kuşağına kendimizi kabul ettirdik”
Gelişen ve değişen dünyada inavasyona önem veren ve ilklerin kozmetik markası olmaya devam edeceklerini belirten Banu Alkan, “Doğallığımızın yanında en büyük özelliğimiz başta ünlülerin, Ayşe teyzenin, Hasan amcanın vazgeçilmez kozmetik markası iken, son zamanlarda Z kuşanın vazgeçilmez markası durumuna da geldik. Z kuşağı da bizi keşfetti. En zor müşteri bloğu olan Z kuşağına kendimizi kabul ettirmemiz bizi mutlu etti. Z kuşağı da büyük oranda cilt, saç ve diğer sorunlarını çözmek için bizi tercih ediyor” dedi.
“Zamanında ünlüler doğallığı keşfettirerek Acvit’i kabul ettirmişti. Şimdi ortaya koyduğumuz yapay zekâ kozmetik ürünleri ile Z kuşağının vazgeçilmezi olduk” diyen Alkın, sözlerini şöyle tamamladı:
”Doğal ve çevreci anlayışımız ile Z kuşağının yüzde 90’ı güzellik masasındaki kozmetik ürünleri değiştirdi bile ve değiştirmeye de devam edeceğe benziyor. Biz uzun yıllardır bu sektördeyiz ve yeni oluşan ilgi bizi çok mutlu ediyor. Kaliteden ve doğallıktan ödün vermeden yeni ürünler geliştirmeye devam edeceğiz. Kaliteyi yakaladığınızda uzun vadede her zaman tercih edilen marka oluyorsunuz" dedi.
Tüm dünyanın beğeni ve zevklerini merak ettiği Z kuşağının kozmetik tercihi belli oldu.
Acvit Kozmetik Güzellik Uzmanı Banu Alkın,“Z Kuşağı da artık cilt, saç ve diğer sorunlarını çözmek için Acvit kozmetiği tercih ediyor” dedi.
Alkın, "Güzel Olma, en güzel ol “ sloganı ile yola çıkan Acvit Kozmetik, Türkiye’de ilk doğal kozmetiği üreten ve halkımızla buluşturan marka oldu. Ardından yapa zekâ cilt maskesini üreterek dünyada bir ilke imza atmanın haklı gururunu yaşıyor” dedi.
Kozmetiğin “Kozmetik”, “Dermo Kozmetik”, “Doğal Kozmetik” ve “Yapay Zekâ Kozmetik” olarak dört farklı kategoriye ayrıldığının altını çizen Alkın, “Son iki madde, yani “Doğal Kozmetik” ve “Yapay Zekâ Kozmetik” litarütüre bizim gayret ve çabalarımız ile girmiştir. AR-GE çalışmalarımıza inovasyoncu anlayışımız ile hız kemeden, aynı karalılık ve azimle devam ediyoruz. İlerleyen zamanda inşallah kişisel bakım ürünlerinde yenilikleri ortaya koymaya devam edeceğiz” şeklinde konuştu.
“En zor müşteri bloğu olan Z kuşağına kendimizi kabul ettirdik”
Gelişen ve değişen dünyada inavasyona önem veren ve ilklerin kozmetik markası olmaya devam edeceklerini belirten Banu Alkan, “Doğallığımızın yanında en büyük özelliğimiz başta ünlülerin, Ayşe teyzenin, Hasan amcanın vazgeçilmez kozmetik markası iken, son zamanlarda Z kuşanın vazgeçilmez markası durumuna da geldik. Z kuşağı da bizi keşfetti. En zor müşteri bloğu olan Z kuşağına kendimizi kabul ettirmemiz bizi mutlu etti. Z kuşağı da büyük oranda cilt, saç ve diğer sorunlarını çözmek için bizi tercih ediyor” dedi.
“Zamanında ünlüler doğallığı keşfettirerek Acvit’i kabul ettirmişti. Şimdi ortaya koyduğumuz yapay zekâ kozmetik ürünleri ile Z kuşağının vazgeçilmezi olduk” diyen Alkın, sözlerini şöyle tamamladı:
”Doğal ve çevreci anlayışımız ile Z kuşağının yüzde 90’ı güzellik masasındaki kozmetik ürünleri değiştirdi bile ve değiştirmeye de devam edeceğe benziyor. Biz uzun yıllardır bu sektördeyiz ve yeni oluşan ilgi bizi çok mutlu ediyor. Kaliteden ve doğallıktan ödün vermeden yeni ürünler geliştirmeye devam edeceğiz. Kaliteyi yakaladığınızda uzun vadede her zaman tercih edilen marka oluyorsunuz" dedi.