AHA İSTANBUL- AK Parti Ataşehir Belediye Başkan Adayı Nimetullah Topu, Ataşehir Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesini ziyaret etti. Ataşehirde girilmedik sokak, sıkılmadık el bırakmama prensibiyle seçimlere hazırlanan AK Parti Ataşehir Belediye Başkan Adayı Topu, Ataşehir Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesine ziyarette bulundu. Hastane yöneticisi Dt. Binnur Kara Dinç ve Başhekim Dt. Nalan Bülbül ile birlikte katları gezen ve hastalarla tek tek konuşup geçmiş olsun dileklerini ileten Topu, daha sonra doktorlar ve hastane personeli ile birlikte yemekhanede yemek yedi. Ataşehirde sağlık alanında büyük eksiklikler olduğunu ifade eden Topu, İnşallah belediyeyi devraldığımız zaman öncelikle mahallelerimizde bulunan Aile Sağlığı Merkezlerimizde iyileştirmeler yapıp eksikliklerini gidereceğiz. Sağlık alanında en büyük yatırımımız ise Ataşehir Belediyesine ait, içinde tüm üniteleri barındıracak, tam donanımlı bir Tıp Merkezi yapmak olacak dedi.
İSTANBUL
26 Şubat 2014 - 08:36
Ataşehir'e Tam Donanımlı Tıp Merkezi Müjdesi
İSTANBUL
26 Şubat 2014 - 08:36





