AHA ADANA-AK PARTİ İl Başkanı Fikret Yeni, Dünya Çevre günü nedeniyle yayınladığı mesajda; Adana'lı vatandaşlarımın çevre gününü kutlarken, Ak Parti hükümetleri döneminde yapılan çevre çalışmalarına değinmek istiyorum dedi.
Çevre bilincinin bireyler üzerinde yerleşmesi için Çevre ve Şehircilik Bakanlığıyla birlikte, özellikle okullarda büyük çalışmalar yapıldığına işaret eden AK Parti İl Başkanı Fikret Yeni sağlıklı insanların yetişmesi ve yaşanılabilinir yerleşim birimlerine sahip olabilmek için çevremizdeki koşullara mutlaka herkesin el birliğiyle yardım etmesi gerekmektedir. Bu konuda duyarlılık gösteren tüm vatandaşlarımıza teşekkürlerimi sunuyorum. Ak Parti hükümetlerinin 12 yılında Adana ilimize sadece çevre ve şehircilik bakanlığı tarafından 56 milyon TL yatırım yapılmıştır. Halkımızın hayat kalitesini sağlıklı ve planlı bir şekilde yükseltmek, çevresel şartlar konusunda refahı en üst seviyeye ulaştırmak Ak Parti hükümeti olarak bizlerin görevidir dedi.
Yeni, su yönetiminde AB ile ortaklık yaptıklarına işaret edip, Adana yerelinde yapılan çalışmalara vurgu yaparak; Atık suların geri dönüşümünde dev adımlar atıldı. 2002 yılında iki adet atık su tesisi vardı ve şu anda bu sayı 24e yükselmiştir. Ayrıca İlbank A.Şden 2003-2013 yılları arasında 3,5 milyar TL yatırım yapıldı. Çevre katkı paylarından yerel yönetimlere ayrılan pay ise arttırıldı. Çevre kirliliğinin önlenmesi için yine 3,2 milyon TL ödenek Adanaya hükümetlerimiz döneminde gönderilmiştir. Ayrıca Adana il ve ilçe belediyelerine 8 adet çöp toplama aracı hibe edildi. diye konuştu.
AK Parti İl Başkanı Fikret Yeni, "Adana'lıların en iyi yaşam koşullarına sahip bireyler olduğunu ve bu anlamda "Dünya Çevre Günü"nü bir kez daha kutlarım." dedi.
Çevre bilincinin bireyler üzerinde yerleşmesi için Çevre ve Şehircilik Bakanlığıyla birlikte, özellikle okullarda büyük çalışmalar yapıldığına işaret eden AK Parti İl Başkanı Fikret Yeni sağlıklı insanların yetişmesi ve yaşanılabilinir yerleşim birimlerine sahip olabilmek için çevremizdeki koşullara mutlaka herkesin el birliğiyle yardım etmesi gerekmektedir. Bu konuda duyarlılık gösteren tüm vatandaşlarımıza teşekkürlerimi sunuyorum. Ak Parti hükümetlerinin 12 yılında Adana ilimize sadece çevre ve şehircilik bakanlığı tarafından 56 milyon TL yatırım yapılmıştır. Halkımızın hayat kalitesini sağlıklı ve planlı bir şekilde yükseltmek, çevresel şartlar konusunda refahı en üst seviyeye ulaştırmak Ak Parti hükümeti olarak bizlerin görevidir dedi.
Yeni, su yönetiminde AB ile ortaklık yaptıklarına işaret edip, Adana yerelinde yapılan çalışmalara vurgu yaparak; Atık suların geri dönüşümünde dev adımlar atıldı. 2002 yılında iki adet atık su tesisi vardı ve şu anda bu sayı 24e yükselmiştir. Ayrıca İlbank A.Şden 2003-2013 yılları arasında 3,5 milyar TL yatırım yapıldı. Çevre katkı paylarından yerel yönetimlere ayrılan pay ise arttırıldı. Çevre kirliliğinin önlenmesi için yine 3,2 milyon TL ödenek Adanaya hükümetlerimiz döneminde gönderilmiştir. Ayrıca Adana il ve ilçe belediyelerine 8 adet çöp toplama aracı hibe edildi. diye konuştu.
AK Parti İl Başkanı Fikret Yeni, "Adana'lıların en iyi yaşam koşullarına sahip bireyler olduğunu ve bu anlamda "Dünya Çevre Günü"nü bir kez daha kutlarım." dedi.









