AHA TEKİRDAĞ- Tekirdağ, Çorlu İlçesinde Cumhuriyet Halk Partisinin 25. Mart tarihinde yapılacak olan kongresi öncesinde İlçe Başkanı Adnan Kum kongrede yeniden başkan adayı olduğunu açıkladı.
CHP İlçe binasında yapılan basın açıklamasına;Tekirdağ il genel meclisi başkanı Orhan Perçinoğlu, Çorlu Belediye Başkanı Ünal Baysan,Başkan Yardımcıları Ahmet Sarıkurt, Erdoğan Demirci, Serhad Çatalkaya, kadın kolları ve gençlik kolları yöneticileri ve kalabalık partili gurubu katıldı.
10 Ocak 2010 tarihinde yapılan kongrede göreve gelen Adnan Kum görev süresi içerisindeki faaliyetlerini özetledi. Adnan Kum kongrede %33 kadın kotası ve %10 da gençlik kolları kotası uygulanacağını, kongrede 418 delegeni oy kullanacağını bildirdi. Kum yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi; “Cumhuriyet Halk Partisi ilçe kongremizi 25 Mart 2012 tarihinde yapacağız.Öncelikle kongremizin çorlumuza ve ülkemizin demokrasisine hayırlı uğurlu olmasını diliyorum
10 Ocak 2010 tarihinde yapılan ilçe kongresiyle yönetim kurulumuz göreve geldi. göreve geldiği günden itibaren hiç durmayan ve sürekli çalışan bir yönetim olduk.Yerel seçimleri kazanan yönetimin çekirdeğinden oluşan bir yönetim kuruluyduk. çalışmalarımıza bu bilinç ve sorumlulukla devam ettik. yönetimimiz bu süreçte bu güne kadar hiç bir örgütünün yaşamadığı birçok zorluğu yaşamış tır.
Yönetim kurlumuzun göreve geldiği günden itibaren bu güne kadar yaptıkları ortadadır.
Yerel seçimleri kazanan yönetimin çekirdeğinden oluşan yönetimimiz il genel meclisi başkanlığını çorluya taşımıştır.Tüm bu süreçte yönetim kurulumuz bir referandum çalışması yürütmüş ve bölgemizde referandumdan başarı ile çıkmıştır.Bu yönetim genel seçimler arifesinde aday tespiti için ön seçim tavsiye kararı almış bu kararını genel merkezine bildirmiş bunun sonucunda genel merkezimizin aldığı ön seçim kararında etkili olmuştur.
Yıllar sonra gerçekleşen ön seçimde genel seçim sıralamasına bir adayını 3. sıradan diğer bir adayını 6. sıradan aday göstere bilmiştir.Yapılan genel seçim çalışmalarında gece gündüz demeden örgütümüz çalışmış ve çorlumuzdan partimiz adına uzun yıllar sonra bir milletvekili çıkarma başarısı göstermiştir.İlçe örgütümüz yine yıllardır uygulanmayan parti içi ön seçmen ve muhtarlık bölgesi temsilcileri (kongre delegelerini ) tespit ederken demokrasinin bütün çarklarını çalıştırmış ve sandık koyarak kongre delegelerini ve parti içi ön seçmenlerini tespit etmiştir.
Arkadaşlar cumhuriyet halk partisi ilçe yönetimi göreve geldiği 10 ocak 2010 tarihinden itibaren partimizi en iyi şekilde temsil etmiş ve girdiği bütün seçimlerden başarıyla ve yüzünün akıyla çıkmıştır.Bu yönetim partimizin çıtasını çorlu da çok yukarılara çekmiştir.
Bütün bu başarılar lafla değil işle çalışmayla olmuştur.Ben ilçe başkanı olarak görev yaptığım tüm yönetim kurulu arkadaşlarımı tebrik ve takdir ediyorum huzurunuzda tüm yönetim kurulu arkadaşlarıma partim ve kendim adına teşekkür ediyorum.Yenilenecek olan yönetim kurulumuzu belki de bizden daha zor günler bekliyor. kurulacak olan yeni yönetimin yerel seçim ve cumhurbaşkanlığı seçimlerini yapacağı ve en az bir anayasa referandumu yaşayacağı aşikardır.Bu duygu ve düşüncelerle yapılacak olan ilçe kongremizde delegelerimizden partimizi bu zorlu süreçten başarıyla çıkmak, yerel seçimlerde yine yeniden iktidar olmak kalemizi kaptırmamak ve yaşayacak olduğumuz seçimlerden çorluda başarılar kazanmak için görev istiyorum.İl genel meclisi başkanımın, belediye başkanımın, milletvekili adayımın, Belediye meclis üyelerimin, başkan yardımcılarımın, şu an görevde olan yönetim kurulumun, delegelerin, üyelerin sizlerin huzurunda.İlçe kongremizde ilçe başkanlığına adaylığımı açıklıyorum” Dedi
HABER- ABDURRAHİM YILDIRIM
CHP İlçe binasında yapılan basın açıklamasına;Tekirdağ il genel meclisi başkanı Orhan Perçinoğlu, Çorlu Belediye Başkanı Ünal Baysan,Başkan Yardımcıları Ahmet Sarıkurt, Erdoğan Demirci, Serhad Çatalkaya, kadın kolları ve gençlik kolları yöneticileri ve kalabalık partili gurubu katıldı.
10 Ocak 2010 tarihinde yapılan kongrede göreve gelen Adnan Kum görev süresi içerisindeki faaliyetlerini özetledi. Adnan Kum kongrede %33 kadın kotası ve %10 da gençlik kolları kotası uygulanacağını, kongrede 418 delegeni oy kullanacağını bildirdi. Kum yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi; “Cumhuriyet Halk Partisi ilçe kongremizi 25 Mart 2012 tarihinde yapacağız.Öncelikle kongremizin çorlumuza ve ülkemizin demokrasisine hayırlı uğurlu olmasını diliyorum
10 Ocak 2010 tarihinde yapılan ilçe kongresiyle yönetim kurulumuz göreve geldi. göreve geldiği günden itibaren hiç durmayan ve sürekli çalışan bir yönetim olduk.Yerel seçimleri kazanan yönetimin çekirdeğinden oluşan bir yönetim kuruluyduk. çalışmalarımıza bu bilinç ve sorumlulukla devam ettik. yönetimimiz bu süreçte bu güne kadar hiç bir örgütünün yaşamadığı birçok zorluğu yaşamış tır.
Yönetim kurlumuzun göreve geldiği günden itibaren bu güne kadar yaptıkları ortadadır.
Yerel seçimleri kazanan yönetimin çekirdeğinden oluşan yönetimimiz il genel meclisi başkanlığını çorluya taşımıştır.Tüm bu süreçte yönetim kurulumuz bir referandum çalışması yürütmüş ve bölgemizde referandumdan başarı ile çıkmıştır.Bu yönetim genel seçimler arifesinde aday tespiti için ön seçim tavsiye kararı almış bu kararını genel merkezine bildirmiş bunun sonucunda genel merkezimizin aldığı ön seçim kararında etkili olmuştur.
Yıllar sonra gerçekleşen ön seçimde genel seçim sıralamasına bir adayını 3. sıradan diğer bir adayını 6. sıradan aday göstere bilmiştir.Yapılan genel seçim çalışmalarında gece gündüz demeden örgütümüz çalışmış ve çorlumuzdan partimiz adına uzun yıllar sonra bir milletvekili çıkarma başarısı göstermiştir.İlçe örgütümüz yine yıllardır uygulanmayan parti içi ön seçmen ve muhtarlık bölgesi temsilcileri (kongre delegelerini ) tespit ederken demokrasinin bütün çarklarını çalıştırmış ve sandık koyarak kongre delegelerini ve parti içi ön seçmenlerini tespit etmiştir.
Arkadaşlar cumhuriyet halk partisi ilçe yönetimi göreve geldiği 10 ocak 2010 tarihinden itibaren partimizi en iyi şekilde temsil etmiş ve girdiği bütün seçimlerden başarıyla ve yüzünün akıyla çıkmıştır.Bu yönetim partimizin çıtasını çorlu da çok yukarılara çekmiştir.
Bütün bu başarılar lafla değil işle çalışmayla olmuştur.Ben ilçe başkanı olarak görev yaptığım tüm yönetim kurulu arkadaşlarımı tebrik ve takdir ediyorum huzurunuzda tüm yönetim kurulu arkadaşlarıma partim ve kendim adına teşekkür ediyorum.Yenilenecek olan yönetim kurulumuzu belki de bizden daha zor günler bekliyor. kurulacak olan yeni yönetimin yerel seçim ve cumhurbaşkanlığı seçimlerini yapacağı ve en az bir anayasa referandumu yaşayacağı aşikardır.Bu duygu ve düşüncelerle yapılacak olan ilçe kongremizde delegelerimizden partimizi bu zorlu süreçten başarıyla çıkmak, yerel seçimlerde yine yeniden iktidar olmak kalemizi kaptırmamak ve yaşayacak olduğumuz seçimlerden çorluda başarılar kazanmak için görev istiyorum.İl genel meclisi başkanımın, belediye başkanımın, milletvekili adayımın, Belediye meclis üyelerimin, başkan yardımcılarımın, şu an görevde olan yönetim kurulumun, delegelerin, üyelerin sizlerin huzurunda.İlçe kongremizde ilçe başkanlığına adaylığımı açıklıyorum” Dedi
HABER- ABDURRAHİM YILDIRIM









