AHA-ISPARTA–41 yıllık çalışma hayatını tamamlayarak emekliliğe ayrılan Isparta İl Müftüsü İsmail Öncel onuruna düzenlenen veda yemeğinde duygulu anlar yaşadı. İl Müftüsü Öncel; “41 yıllık çalışma hayatımda gök kubbede hoş bir seda bırakabildiysem ne mutlu bana” dedi.
2004 yılında Isparta İl Müftüsü Namık Hisar’ın Manisa’ya atanması ile boşalan İl Müftülüğü görevine Yozgat İl Müftülüğü görevinden atanan İl Müftüsü İsmail Öncel memuriyet hayatını önceki akşam düzenlenen veda yemeği ile noktaladı.
MÜFTÜ ÖNCEL İÇİN ‘VEDA’ PROGRAMI
İl Müftülüğü personeli tarafından Emekli olan İl Müftüsü İsmail Öncel onuruna önceki akşam Veda Yemeği düzenlendi. Davraz Mahallesinde bulunan Altınbaşak Eğitim Kurumları Yemekhanesinde gerçekleştirilen yemeğe; Vali Ali Haydar Öner, Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın, İl Emniyet Müdürü Yahya Bal, İl Genel Meclisi Başkanı Kadir Dal, Isparta Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Hasan Hüseyin Kaçıkoç, Süleyman Demirel Üniversitesi Tıp Fakültesi Başhekimi Prof. Dr. Süleyman Kutluhan, İl Müftüsü İsmail Öncel, Antalya, Burdur, Denizli, Uşak ve Afyon İl Müftüleri, İl Müftülüğü Vaiz, Vaize ve İmam – Hatipleri ile çeşitli sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri katıldı.
UĞURLU; “HOCAMIZ, 41 YILLIK
TECRÜBESİ İLE BİZE IŞIK TUTTU”
Yemekten sonra programın açılış konuşması İl Müftü Yardımcısı (Vekili) Halit Uğurlu tarafından yapıldı. Uğurlu konuşmasında şunları söyledi: “Değerli Müftü hocamız 6 yıldır Isparta’da görev yapıyor. Bunun 5 yılında kendisi ile birlikte çalışma imkanı buldum. 41 yıl önce memuriyet hayatına başlayan Müftümüz, ilk günkü coşkuyla görevini yerine getirdi ve tamamladı. Bu memuriyet süresi içinde önemli olan gök kubbede hoş bir seda bırakabilmektir. Sayın hocamızda bunu yapmıştır.
Din görevlilerinin emekliliği olmaz. Bizler emekli olsak bile mihrap, mimber ve kürsülerden ayrılamayız. Kendisinin 41 yıllık çalışma tecrübesiyle bize ışık tuttuğuna inanıyoruz. Ben burada kurumum adına konuşuyorum ve İl Müftülüğü olarak hocamızın verdiği hizmetlerden dolayı kendisine minnettarız. Sayın hocamıza emeklilik yani, bundan sonraki hayatında başarılar dileriz” dedi.
,
KAYA; “BİZE DİN GÖREVLİSİ DEĞİL,
DİN GÖNÜLLÜSÜ OLMAYI TAVSİYE ETTİ”
Daha sonra kürsüye Din Görevlileri adına bir konuşma yapan Din Görevlileri Derneği Başkanı ve Asri Cami İmam – Hatibi Mustafa Kaya geldi. Kaya da konuşmasında; “Sayın Müftümüzü 6 yıl önce Isparta’ya gelişlerini dün gibi hatırlıyorum. Kendisini Eğirdir’de karşılamış ve akşam namazını Ulu Camiinde kılmıştık. Bugün ise ayrılışının hüznünü yaşıyoruz. Aradan 6 yıl geçti. Kendisi bize hep din görevlisi değil, din gönüllüsü olmamızı tavsiye etti. Kendisine bundan sonraki hayatında mutluluklar dileriz” dedi.
CEYLAN; “MÜFTÜ HOCAMIZIN DESTEKLERİ BÜYÜK”
Bayan Din Görevlileri ve İl Vaizeleri adına bir konuşma yapan İl Vaizesi Saniye Semra Ceylan da konuşmasında; “Sayın Müftü hocamızla 6 yıl birlikte çalıştık. Onun destekleriyle Isparta Müftülüğü olarak bayanlar din görevlisi ve vaizelerinin hizmetlerinde iddia ediyoruz ki, Türkiye’de en baştayız. Bunda Sayın Müftümüzün katkıları büyüktür” dedi.
ARISOY; “KENDİSİNDEN ÇOK ŞEY ÖĞRENDİK”
İlçe Müftüleri adına konuşmayı ise Atabey Müftüsü Ömer Faruk Arısoy yaptı. Arısoy da konuşmasında şunları söyledi: “Burada bir veda programı düzenleniyor ve ben de burada bir konuşma yapıyorum. Veda konuşmaları her zaman duygulu olur ve duygu dolu anlar ön planda olur. Sayın müftü hocamızla 2004 yılından bu yana birlikte çalışıyoruz. Sayın hocamızın geçmişini inceledim ve ilk göreve başladığı tarihin 1968 olduğunu gördüm. Ben 1961’liyim ve hocamız göreve başladığında ben daha 7 yaşındaymışım. Dolayısıyla, aradan 41 yıl geçmiş ve kendisi bu ülkeye 41 yıl hizmet vermiş. Kendisine şükranlarımızı arz ediyorum. Kendisinden çok şey öğrendik”
VALİ ÖNER; “MÜFTÜ HOCAMIZI
EMEKLİLİĞE UĞURLUYORUZ”
Veda programında son konuşmayı Vali Haydar Öner yaptı. Vali Öner de konuşmasında; “Ülkemize 41 yıl hizmet eden Müftümüz İsmail Öncel hocamızı bugün emeklilik hayatına uğurluyoruz. Kendisi, bundan sonraki hayatını da Isparta’da geçirmeye karar vermiştir. Bundan dolayı kendisini kutluyorum. Zira hem uzun süre görev yaptığı Isparta’yı unutmayacak hem hizmetlerine emekli de olsa devam edecektir.
“KENDİSİ BUNDAN SONRAKİ HAYATINI
TÜRKİYE’NİN GÜL BAHÇESİ ISPARTA’DA GEÇİRECEK”
Bilindiği gibi bir futbol maçı 90 dakikadır. Önemli olan maçta güzel oynamak kadar, maçtan sonra sahayı alkışlar arasında terk edebilmektir. Bu son derece önemlidir. İşte Müftü hocamız sahayı alkışlarla terk etmeyi başarmıştır. Kendisi, bundan böyle Türkiye’nin gül bahçesi Isparta’mızda hayatını geçirecektir. Kendisine emeklilik yaşamında başarılar diliyorum” dedi.
MÜFTÜ ÖNCEL’E PLAKET VE HEDİYE YAĞMURU
Programda yapılan konuşmalardan sonra; İl Müftülüğü tarafından hazırlanan plaket Vali Ali Haydar Öner tarafından İl Müftüsü İsmail Öncel’e takdim edildi. Vali Öner, ayrıca, özel hazırlanmış bir şilt ve hediye takdim etti. Daha sonra Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın da İl Müftüsü İsmail Öncel’e plaket ve hediye takdim etti. Daha sonra, diğer kurum ve kuruluşlar plaket ve hediyelerini Müftü Öncel’e sundular.
MÜFTÜ ÖNCEL; “BU GÖK KUBBEDE HOŞ BİR
SEDA BIRAKABİLDİYSEM NE MUTLU BANA”
Plaket ve hediye takdiminde son derece duygulandığı ve gözyaşlarını tutamadığı gözlenen İl Müftüsü İsmail Öncel, istek üzerine kürsüye gelerek bir konuşma yaptı. Müftü Öncel konuşmasında; “Öncelikle böyle bir programa katılarak bizleri onurlandırdığınız için sizlere çok teşekkür ediyorum. Böyle güzel bir şehirde böyle güzel bir personelle görev yapmak beni çok mutlu etti. Özellikle Sayın Valimizde birlikte çalışmaktan fevkalade mutluluk duydum.
Bilindiği gibi bu dünya misafirhanedir. İnsanlar buraya gelir yaşarlar ve ebedi ahirete giderler. Önemli olan bu yaşam boyunca gök kubbede bir hoş seda bırakabilmektir. İşte ben 41 yıllık memuriyet hayatımda buna önem verdim ve her zaman insanları sevgiyle karşılamaya çalıştım. Kısacası, bu gök kubbede hoş bir seda bırakabildiysem ne mutlu bana diyorum” dedi.
HABER:YUNUS ÖZLER
2004 yılında Isparta İl Müftüsü Namık Hisar’ın Manisa’ya atanması ile boşalan İl Müftülüğü görevine Yozgat İl Müftülüğü görevinden atanan İl Müftüsü İsmail Öncel memuriyet hayatını önceki akşam düzenlenen veda yemeği ile noktaladı.
MÜFTÜ ÖNCEL İÇİN ‘VEDA’ PROGRAMI
İl Müftülüğü personeli tarafından Emekli olan İl Müftüsü İsmail Öncel onuruna önceki akşam Veda Yemeği düzenlendi. Davraz Mahallesinde bulunan Altınbaşak Eğitim Kurumları Yemekhanesinde gerçekleştirilen yemeğe; Vali Ali Haydar Öner, Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın, İl Emniyet Müdürü Yahya Bal, İl Genel Meclisi Başkanı Kadir Dal, Isparta Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Hasan Hüseyin Kaçıkoç, Süleyman Demirel Üniversitesi Tıp Fakültesi Başhekimi Prof. Dr. Süleyman Kutluhan, İl Müftüsü İsmail Öncel, Antalya, Burdur, Denizli, Uşak ve Afyon İl Müftüleri, İl Müftülüğü Vaiz, Vaize ve İmam – Hatipleri ile çeşitli sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri katıldı.
UĞURLU; “HOCAMIZ, 41 YILLIK
TECRÜBESİ İLE BİZE IŞIK TUTTU”
Yemekten sonra programın açılış konuşması İl Müftü Yardımcısı (Vekili) Halit Uğurlu tarafından yapıldı. Uğurlu konuşmasında şunları söyledi: “Değerli Müftü hocamız 6 yıldır Isparta’da görev yapıyor. Bunun 5 yılında kendisi ile birlikte çalışma imkanı buldum. 41 yıl önce memuriyet hayatına başlayan Müftümüz, ilk günkü coşkuyla görevini yerine getirdi ve tamamladı. Bu memuriyet süresi içinde önemli olan gök kubbede hoş bir seda bırakabilmektir. Sayın hocamızda bunu yapmıştır.
Din görevlilerinin emekliliği olmaz. Bizler emekli olsak bile mihrap, mimber ve kürsülerden ayrılamayız. Kendisinin 41 yıllık çalışma tecrübesiyle bize ışık tuttuğuna inanıyoruz. Ben burada kurumum adına konuşuyorum ve İl Müftülüğü olarak hocamızın verdiği hizmetlerden dolayı kendisine minnettarız. Sayın hocamıza emeklilik yani, bundan sonraki hayatında başarılar dileriz” dedi.
,
KAYA; “BİZE DİN GÖREVLİSİ DEĞİL,
DİN GÖNÜLLÜSÜ OLMAYI TAVSİYE ETTİ”
Daha sonra kürsüye Din Görevlileri adına bir konuşma yapan Din Görevlileri Derneği Başkanı ve Asri Cami İmam – Hatibi Mustafa Kaya geldi. Kaya da konuşmasında; “Sayın Müftümüzü 6 yıl önce Isparta’ya gelişlerini dün gibi hatırlıyorum. Kendisini Eğirdir’de karşılamış ve akşam namazını Ulu Camiinde kılmıştık. Bugün ise ayrılışının hüznünü yaşıyoruz. Aradan 6 yıl geçti. Kendisi bize hep din görevlisi değil, din gönüllüsü olmamızı tavsiye etti. Kendisine bundan sonraki hayatında mutluluklar dileriz” dedi.
CEYLAN; “MÜFTÜ HOCAMIZIN DESTEKLERİ BÜYÜK”
Bayan Din Görevlileri ve İl Vaizeleri adına bir konuşma yapan İl Vaizesi Saniye Semra Ceylan da konuşmasında; “Sayın Müftü hocamızla 6 yıl birlikte çalıştık. Onun destekleriyle Isparta Müftülüğü olarak bayanlar din görevlisi ve vaizelerinin hizmetlerinde iddia ediyoruz ki, Türkiye’de en baştayız. Bunda Sayın Müftümüzün katkıları büyüktür” dedi.
ARISOY; “KENDİSİNDEN ÇOK ŞEY ÖĞRENDİK”
İlçe Müftüleri adına konuşmayı ise Atabey Müftüsü Ömer Faruk Arısoy yaptı. Arısoy da konuşmasında şunları söyledi: “Burada bir veda programı düzenleniyor ve ben de burada bir konuşma yapıyorum. Veda konuşmaları her zaman duygulu olur ve duygu dolu anlar ön planda olur. Sayın müftü hocamızla 2004 yılından bu yana birlikte çalışıyoruz. Sayın hocamızın geçmişini inceledim ve ilk göreve başladığı tarihin 1968 olduğunu gördüm. Ben 1961’liyim ve hocamız göreve başladığında ben daha 7 yaşındaymışım. Dolayısıyla, aradan 41 yıl geçmiş ve kendisi bu ülkeye 41 yıl hizmet vermiş. Kendisine şükranlarımızı arz ediyorum. Kendisinden çok şey öğrendik”
VALİ ÖNER; “MÜFTÜ HOCAMIZI
EMEKLİLİĞE UĞURLUYORUZ”
Veda programında son konuşmayı Vali Haydar Öner yaptı. Vali Öner de konuşmasında; “Ülkemize 41 yıl hizmet eden Müftümüz İsmail Öncel hocamızı bugün emeklilik hayatına uğurluyoruz. Kendisi, bundan sonraki hayatını da Isparta’da geçirmeye karar vermiştir. Bundan dolayı kendisini kutluyorum. Zira hem uzun süre görev yaptığı Isparta’yı unutmayacak hem hizmetlerine emekli de olsa devam edecektir.
“KENDİSİ BUNDAN SONRAKİ HAYATINI
TÜRKİYE’NİN GÜL BAHÇESİ ISPARTA’DA GEÇİRECEK”
Bilindiği gibi bir futbol maçı 90 dakikadır. Önemli olan maçta güzel oynamak kadar, maçtan sonra sahayı alkışlar arasında terk edebilmektir. Bu son derece önemlidir. İşte Müftü hocamız sahayı alkışlarla terk etmeyi başarmıştır. Kendisi, bundan böyle Türkiye’nin gül bahçesi Isparta’mızda hayatını geçirecektir. Kendisine emeklilik yaşamında başarılar diliyorum” dedi.
MÜFTÜ ÖNCEL’E PLAKET VE HEDİYE YAĞMURU
Programda yapılan konuşmalardan sonra; İl Müftülüğü tarafından hazırlanan plaket Vali Ali Haydar Öner tarafından İl Müftüsü İsmail Öncel’e takdim edildi. Vali Öner, ayrıca, özel hazırlanmış bir şilt ve hediye takdim etti. Daha sonra Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın da İl Müftüsü İsmail Öncel’e plaket ve hediye takdim etti. Daha sonra, diğer kurum ve kuruluşlar plaket ve hediyelerini Müftü Öncel’e sundular.
MÜFTÜ ÖNCEL; “BU GÖK KUBBEDE HOŞ BİR
SEDA BIRAKABİLDİYSEM NE MUTLU BANA”
Plaket ve hediye takdiminde son derece duygulandığı ve gözyaşlarını tutamadığı gözlenen İl Müftüsü İsmail Öncel, istek üzerine kürsüye gelerek bir konuşma yaptı. Müftü Öncel konuşmasında; “Öncelikle böyle bir programa katılarak bizleri onurlandırdığınız için sizlere çok teşekkür ediyorum. Böyle güzel bir şehirde böyle güzel bir personelle görev yapmak beni çok mutlu etti. Özellikle Sayın Valimizde birlikte çalışmaktan fevkalade mutluluk duydum.
Bilindiği gibi bu dünya misafirhanedir. İnsanlar buraya gelir yaşarlar ve ebedi ahirete giderler. Önemli olan bu yaşam boyunca gök kubbede bir hoş seda bırakabilmektir. İşte ben 41 yıllık memuriyet hayatımda buna önem verdim ve her zaman insanları sevgiyle karşılamaya çalıştım. Kısacası, bu gök kubbede hoş bir seda bırakabildiysem ne mutlu bana diyorum” dedi.
HABER:YUNUS ÖZLER









