AHA-BURSA - Mudanya’ya 2004 yılında mahalle olarak bağlanan Ülkü sakinleri, köyden mahalleye dönüşüme isyan etti. Büyükşehir sınırlarına dahil olması ardından köy statüsü sona ererek mahalle olarak ilçeye bağlanan Ülkü’de yaşayanlar, mahalle oldukları süre içerisinde hiçbir şeyin değişmediğini öne sürdü.
700 nüfuslu mahallede, hizmet alamamaktan ve her geçen gün çıkarılan yeni vergilerin yanı sıra çeşitli ücretleri de ödeyemez duruma geldiklerinden yakınan sakinler, köye dönüş için 300’ü aşkın imza topladı.
TEPKİYLE GELEN İMZA SÜRECİ...
Konuyla ilgili görüşüne başvurulan Ülkü Mahallesi Muhtarı Mustafa Köse, köyün mahalle statüsü kazanmasıyla birlikte vergilerin artması ve beklentilerin karşılanmaması dolayısıyla mahalle sakinlerinin böyle bir girişim başlattığını söyledi. Şahsi olarak mahalleden yana olduğunun altını çizen Köse, bardağı taşıran son damlanın Çiftçi Koruma Başkanlığı’ndan vatandaşlara avukat kanalıyla gönderilen koruma ücretleri tebligatı olduğunu ifade etti.
MAHALLELİLER İSYANDA..
Öte yandan mahallede başlayan imza kampanyası ile hareketlenen sakinler ise, yetkililere ateş püskürdü.
“Mahalle olmamızın suçu bu mu?” diye soran mahalle sakinlerinden Bahri Bayrak, hiçbir siyasinin Ülkü Mahalle’yi oy ambarı olarak görmemesini istedi.
Ülkü Mahalle’de 6 yıldır imar beklediklerini belirten Kadir Maz ise, mahkemelik yerlere dahi su sayaçlarının bağlandığını ancak plan sorunu çözülmeden elektrik verilmediğini öne sürdü. Celal Muavin ise, elektrik sorununa dikkati çekerek, yıllardan beri aynı sıkıntıyı yaşadıklarını, tek trafo ile beslenen mahalleye artık ikinci trafonun yapılmasını istediklerini sözlerine ekledi.
İMZALAR KAYMAKAMLIĞA SUNULACAK
Yeniden köy olmak için imza toplamaya başlayan Ülkü Mahallelilerin, topladıkları 300’ü aşkın imzalı dilekçeyi önümüzdeki günlerde “referandum” istemiyle Mudanya Kaymakamlığı ile İl Genel Meclisi’ne sunacağı öğrenildi.
HABER: YAVUZ GERÇEKÇİ
700 nüfuslu mahallede, hizmet alamamaktan ve her geçen gün çıkarılan yeni vergilerin yanı sıra çeşitli ücretleri de ödeyemez duruma geldiklerinden yakınan sakinler, köye dönüş için 300’ü aşkın imza topladı.
TEPKİYLE GELEN İMZA SÜRECİ...
Konuyla ilgili görüşüne başvurulan Ülkü Mahallesi Muhtarı Mustafa Köse, köyün mahalle statüsü kazanmasıyla birlikte vergilerin artması ve beklentilerin karşılanmaması dolayısıyla mahalle sakinlerinin böyle bir girişim başlattığını söyledi. Şahsi olarak mahalleden yana olduğunun altını çizen Köse, bardağı taşıran son damlanın Çiftçi Koruma Başkanlığı’ndan vatandaşlara avukat kanalıyla gönderilen koruma ücretleri tebligatı olduğunu ifade etti.
MAHALLELİLER İSYANDA..
Öte yandan mahallede başlayan imza kampanyası ile hareketlenen sakinler ise, yetkililere ateş püskürdü.
“Mahalle olmamızın suçu bu mu?” diye soran mahalle sakinlerinden Bahri Bayrak, hiçbir siyasinin Ülkü Mahalle’yi oy ambarı olarak görmemesini istedi.
Ülkü Mahalle’de 6 yıldır imar beklediklerini belirten Kadir Maz ise, mahkemelik yerlere dahi su sayaçlarının bağlandığını ancak plan sorunu çözülmeden elektrik verilmediğini öne sürdü. Celal Muavin ise, elektrik sorununa dikkati çekerek, yıllardan beri aynı sıkıntıyı yaşadıklarını, tek trafo ile beslenen mahalleye artık ikinci trafonun yapılmasını istediklerini sözlerine ekledi.
İMZALAR KAYMAKAMLIĞA SUNULACAK
Yeniden köy olmak için imza toplamaya başlayan Ülkü Mahallelilerin, topladıkları 300’ü aşkın imzalı dilekçeyi önümüzdeki günlerde “referandum” istemiyle Mudanya Kaymakamlığı ile İl Genel Meclisi’ne sunacağı öğrenildi.
HABER: YAVUZ GERÇEKÇİ









