Yollarımızı Asfaltlayın
AHA- ANKARA- Başkent Ankara Gölbaşı İlçesine bağlı Bursal köyü Yaylabağ mahallesi sakinleri TOKİ inşaatı yüzünden köy de huzursuz bir şekilde yaşam sürdürdüklerini söylediler. Yaklaşık 2 yıldan bu yana Bursal köyünde TOKİ inşaatının sürdüğü ve köy yollarının toz yüzünden yaşam çekilmez olduğunu vurgulayan köy sakinlerinden emekli taksici İsmail Elmadağı (66) bu durumdan kendisi ve köy halkının şikâyetçi olduğunu yetkililerin duruma ivedilikle el atmasını isterken sözlerini şöyle sürdürdü;" Köyümüz Gölbaşına yaklaşık 3 kilometre uzaklıktadır. Toki inşaatına giden araçlar yüzünden köyümüzdeki sebze ve meyve bahçelerimizi olumsuz etkilemektedir. Köy Hizmetleri ve Orman bakanlığına gerekli müracaatımızı yaptık Ankara valiliğine bir dilekçe ile durumu belirttim.Ancak hiç bir yetkili sorunumuza el atmadı.Taş ocakları ve Beton santralleride köyümüzde bulunmaktadır. Yaşanılır köyümüzü maalesef toz duman yüzünden yaşanılmaz hale getirdiler." diye konuştu.,
KÖY YOLU ASFALTLANMALI
Uzun zamandan bu yana Bursal köy yolunun asfaltlanması için Ankara Büyük şehir Belediyesine müracaat ettiklerini ancak belediyenin Bursal köyünü asfalt sezonuna almadıklarını da ifade eden Bursal köy sakinleri, Ankara Büyük şehir Belediye Başkanı Melih Gökçek'in konuya duyarlı olmasını istediler.
SEBZE VE MEYVE BAHÇELERİ TOZ DAN ETKİLENİYOR
Ankara Gölbaşı İlçesine bağlı Bursal köyü Yaylabağ mahallesi sakinlerine ait sebze ve meyve bahçelerinin asfaltlanmayan köy yollarından TOKİ inşaatına giden araçlar yüzünden büyük ölçüde etkilendiğini ve duyarsızlığın devam etmesi halinde sert eylemler başlatacaklarını da açık bir dille ifade ettiler.
HABER- Birol UYGUR