Yılın Bürokratı Bayraktar

AHA-ELAZIĞ-Elazığ`da 8 Mart`ta yaşanan deprem sonrasında Fırat Üniversitesi öğrencileri arasında yapılan anket sonucu, TOKİ Başkanı Erdoğan Bayraktar`a yılın bürokratı ödülü verildi. Bayraktar, ödülünü Vali Muammer Erol`un elinden aldı.

TOKİ Başkanı Erdoğan Bayraktar`a yılın bürokratı ödülü verilmesi nedeniyle bugün Fırat Üniversitesi Bahaddin Ögel Konferans Salonunda bir tören gerçekleştirildi. Törene Elazığ Valisi Muammer Erol, Fırat Üniversitesi Rektörü Feyzi Bingöl ve davetliler katıldı.
Ödülünü Vali Muammer Erol`un elinden alan bayraktar daha sonra TOKİ'nin faaliyetleri ve afet sonrası yaptıklarını içeren bir konferans sundu. Bayraktar, öğrenciler tarafından yapılan ankette TOKİ`nin takdir edilmesinin kendisini mutlu ettiğini belirtti.
Elazığ`da 8 Mart`ta meydana gelen depreminden kısa bir süre sonra deprem bölgesine ulaşarak ev inşaatlarına başladıklarını anlatan Bayraktar, 5 ay içerisinde bu evleri bitirip yaklaşık 1500 konutu hak sahiplerine teslim edeceklerini ifade etti.
Bayraktar, köylerde münferit şekilde afette yıkılan evleri de yapmak için yeni bir çalışmaları olduğunu belirtti.

HABER-Utku BAYRAM