Yeni Otobüsler Törenle Hizmete Başladı
AHA-KARAMAN: Karaman Valisi Sn. Süleyman KAHRAMAN, Karaman Belediye Başkanlığı tarafından alınan 10 adet halk otobüsü ve diğer araçlar için düzenlenen törene katıldı. Aktekke meydanında düzenlenen törene Valimiz Sn. Süleyman KAHRAMAN, Karaman Milletvekilleri Lütfi ELVAN, Av. Mevlüt AKGÜN, Belediye Başkanı Dr. Kamil UĞURLU, İl Emniyet Müdürü Lütfü SÖNMEZ, Daire Amirleri ve kalabalık bir vatandaş topluluğu katıldı.
Program saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşının okunmasıyla başladı. Vali Süleyman KAHRAMAN törende yaptığı konuşmada: " Yeni alınan halk otobüslerinin hayırlara vesile olmasını dileyerek Karaman halkıyla el ele birlikte çok güzel işler yaptıklarını ve bundan sonrada bu güzelliklerin artarak devam edeceğini söyledi. Yapılan bütün hizmetlerde birinci sırayı yakalamayı hedeflediklerini belirten Vali KAHRAMAN, Karaman'da her şey var. Yağ var, un var, şeker var. Bizim sadece bunları karıştırıp helva yapmamız gerekiyor. Biz helvayı yapıyoruz. Birlikte el ele, gönül gönül’e yaptığımız bu helva bir hayat helvası, canlılık helvası. Helvayı yiyince enerjimiz artacak. Daha çok hizmetler yapacağız İnşallah. Otobüslerimizin ve diğer araçlarımızın Karaman'a hayırlı uğurlu olmasını diliyorum. Bundan sonra da hizmetlerimiz devam edecek. Belediyenin de hizmetleri devam edecek. Belediyenin hizmetleri her geçen gün daha güzelleşiyor ve daha ileri bir noktaya doğru gidiyor. Bu bakımdan en kısa zamanda istediğimiz noktaya geleceğimize inanıyoruz. Karaman Belediyesinin bu hizmetinin hayırlı uğurlu olmasını diliyor, hepinizi sevgi ve saygıyla selamlıyorum "dedi.
Yapılan konuşmalardan sonra dualar eşliğinde yeni alınan otobüslerin kurdelası kesilerek hizmete açıldı.
Törenin ardından Valimiz Sn. Süleyman KAHRAMAN ve protokol üyeleri yeni alınan otobüslerin direksiyonlarına geçerek kısa bir şehir turu gerçekleştirdiler.
Düzenlenen şehir turunun ardından program sona erdi.
HABER-ABDULLAH SAMEDOĞLU