Valiye Başbakandan Başarı Belgesi

AHA-ADANA- Başbakan Recep Tayyip ERDOĞAN, Vali İlhan ATIŞ’a Başarı Belgesi Gönderdi.
Başbakan Recep Tayyip ERDOĞAN, Ağaçlandırma ve Erozyon Kontrolü Seferberliği Eylem Planı kapsamında, özel ağaçlandırma alanında yapılan başarılı çalışmalardan dolayı, Vali İlhan ATIŞ’a Adana ili adına başarı belgesi gönderdi.

Vali İlhan ATIŞ’a verilmek üzere Çevre ve Orman Bakanlığı’na gönderilen ve İl Çevre ve Orman Müdürü Nebi Erol Metin tarafından teslim edilen Başarı Belgesi’nde Başbakan Recep Tayyip ERDOĞAN tarafından şu ifadelere yer verildi;
“Ağaçlandırma ve Erozyon Kontrolü Seferberliği Eylem Planı kapsamında 2009 yılında özel ağaçlandırma faaliyetlerinde göstermiş olduğunuz gayret neticesinde iliniz birinci olmuştur.Daha yeşil Türkiye idealine fedakârca çalışarak katkıda bulunan mensuplarınıza şahsınızada teşekkür ederim”.

Vali İlhan ATIŞ gösterilen bu başarının Orman Müdürlüğü çalışanlarına ait olduğunu belirterek, “Sayın Başbakanımız bu belgeyi bize layık görmekle bizi şereflendirmiştir. Kendilerine şükranlarımızı arz ederiz. Ayrıca bu belgenin alınmasında emeği geçen ilimiz personeline de çok teşekkür ediyorum” dedi.

Adana’da bugüne kadar 10 proje Köy Tüzel Kişiliğine, 1 proje Belediye Başkanlığı, 94 projede gerçek kişilere ait olmak üzere toplam 105 adet özel ağaçlandırma projesi kapsamında, 24.491,80 dekar alanda çalışma yapıldı. Yapılan çalışmalara karşılık olarak 560.462,00-TL’lik kredi verildi. 2008 yılında 4.220 dekar, 2009 Yılında 6.320 dekar alanda özel ağaçlandırma çalışması yapıldı.2010 yılı çalışmaları ise devam etmektedir.

HABER- Şerife EKMEKÇİ