Vali Muşmaldan Süpriz !
AHA-ELAZIĞ-Elazığ Valiliğinden Kırklareli Valiliğine oradan da merkez valiliğine atanan vali Muammer Muşmal, yaptığı değerlendirmede 2011 yılı içerisinde yapılacak olan seçimlerde siyasete girebileceğini belirtti.
Muşmal yaptığı açıklamada, siyaset için memleketi Konya ile yaklaşık 3 yıl görev yaptığı Elazığ’da siyaset yapabilmek için zemin olduğunu ifade etti.
Muammer Muşmal yaklaşık 3 yıl gibi bir süre Elazığ’da görev yaptığını, Elazığlıların kendisini sevdiğine inandığını belirterek, kendisin MHP’den Elazığ’da milletvekilliği için aday olması yönünde Elazığ’dan çok sayıda telefon aldığını, sürekli olarak Elazığ’dan çok sayıda vatandaşın arayarak, kendisinin Elazığ’dan siyaset yapması için çağrıda bulunduğunu belirtti
Muammer Muşmal, siyaset düşündüğünü fakat Elazığ’dan kendisine yapılan çağrıları değerlendirdiğini, süreçle birlikte kendisine yapılan çağrıları değerlendirerek karar vereceğini vurguladı.
MUŞMAL ÇOK METANETLİ
9 Ocak 2006 Tarhi’nde Elazığ Valiliği görevine başlayan Vali MUŞMAL, 2008 yılında beklenmedik bir şekilde merkeze alınmıştı. Danıştay kararıyla 13 Temmuz 2009 yılında Elazığ Valiliği görevine geri dönen ve havaalanında kurbanlar kesilerek karşılanan MUŞMAL bir hafta sonra hakkında soruşturma açılarak tekrar merkeze alınmıştı. Yasal Süreci devam ettiren Vali MUŞMAL, açtığı davayı kazanınca mahkeme kararıyla yeniden Elazığ Valiliği görevine atandı. Vali MUŞMAL, Elazığ’daki görevi sırasında yaptığı çarpıcı açıklamalarla ulusal basının da gündeminde yer almıştı. Elazığ’da görev yaparken Meclis Haber dergisi tarafından yılın valisi seçilmişti.
HABER-UTKU BAYRAM