Ulusal Jeokimya Sempozyumu
AHA-ELAZIĞ-Fırat Üniversitesi Jeoloji Mühendisliği bölümü tarafından düzenlenen "4. Ulusal Jeokimya Sempozyumu" Fırat Üniversitesi'nin ev sahipliğinde, bugün yapılan açılış programı ile başladı.
Fırat Üniversitesi Kongre Merkezi'nde yapılan "4. Ulusal Jeokimya Sempozyumu" açılış programına, Fırat Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. A. Feyzi Bingöl, TÜBİTAK BUTAL Müdürü Prof. Dr. Şeref Güçer ile çeşitli üniversitelerden 200'e yakın bilim insanı katıldı.
Sempozyumun açılış konuşmasını yapan Fırat Üniversitesi Jeoloji Mühendisliği Bölümü Öğretim üyesi ve Sempozyum Düzenleme Kurulu Başkanı Prof. Dr. Ahmet Şaşmaz, Sempozyumda 68 sözlü bildiri ve 10 poster sunu olmak üzere toplam 78 bildirinin sunulacağını söyledi.
TÜBİTAK BUTAL Müdürü Prof. Dr. Şeref Güçer ise, ulusal anlamda yapılan jeokimya sempozyumunun ileriki yıllarda uluslararası olmasını temenni ettiklerini söyledi.
Fırat Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. A. Feyzi Bingöl de, 4. Ulusal Jeokimya Sempozyumuna ev sahipliği yapmaktan dolayı mutlu olduklarını belirterek, çeşitli üniversitelerden gelerek Jeokimya'ya yeni çalışmalarıyla destek veren tüm katılımcılara teşekkür etti.
Konuşmaların ardından Jeokimya sempozyumuna destek veren bilim adamlarına Fırat Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. A. Feyzi Bingöl tarafından plaket takdim edildi.
HABER- Utku BAYRAM