Türkiye Okullararası Atletizm Final Yarışmaları

AHA ADANA-Atletizm Federasyonu Adana İl Temsilcisi Abdulkadir Uğur, 31 Mayıs-1 Haziran tarihlerinde İzmir’de gerçekleştirilen “Türkiye Okullararası Atletizm Final Yarışmaları”nda güçlü rakiplerine rağmen, Adanalı sporcuların 5 madalya ile döndüklerini söyledi


Uğur, Türkiye finallerine 7 sporcu ile gittiklerini, uzun atlamada Gülbahçesi Ortaokulundan Samet Sağlam’ın birincilik, 100 metre engellide Fevziye Çelik Ortaokulundan  Ramazan Gül’ün ikincilik elde ederken, uzun atlamada Özel Bahçeşehir Koleji’nden Atakan Özal, 100 metrede Toros Ortaokulundan Yasin İşcan ile cirit atmada Lütfiye Ayşe Baytok Yatılı İlköğretim Bölge Okulu’ndan (YİBO) Abdullah Karataş’ın üçüncülük elde ettiklerini ifade etti.


Başarılı olmalarında Adana Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Fazlı Bayram Hadi’nin önemli katkısının bulunduğunu belirten Uğur, hedeflerinin dereceye giren sporcuları milli takımlara kazandırmak olduğunu da sözlerine ekledi.