Türkiye’de Yılın Tso Başkanı; Bülend Engin

AHA-ÇANAKKALE- Kimolsun.com tarafından düzenlenen, farklı dallarda “Türkiye’de kim olsun?”  anketinin kazanan isimlerine ödülleri İstanbul Ramada Plaza’da düzenlenen törenle sahiplerine verildi. “Bu ödülü 11 Yönetim Kurulu ve 64 Meclis Üyesi arkadaşım adına alıyorum.”diyen Engin’in, Odanın 2.5 milyar olan bütçesini 3 milyar liraya artırması ödül almada önemli rol oynadı.

Anketi cevaplayanlar Yılın Bakanı olarak Avrupa Birliği Bakanı ve Baş müzakereci Egemen Bağış’ı seçerken, Yılın TSO Başkanı ödülü ise Çanakkale Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Bülend Engin’e verildi.

Ödül sunumunda, Bülend Engin’in 1 yıl gibi kısa bir Başkanlık döneminde Çanakkale’ye Yat Limanı, Çarşı Projesi, Kruvaziyer İskelesi gibi çalışmaları yanı sıra, kısıtlı oda bütçesine rağmen gerçekleştirdiği İş Merkezi ve Kongre Merkezi yatırımlarıyla Odaya 16 milyon değerindeki mal varlığını kazandırdığı belirtildi. Ayrıca bu yatırımlarla birlikte Oda bütçesini de 2.5 milyon liradan 3 milyon liraya arttırma başarısıyla kimolsun.com tarafından yılın TSO Başkanı Ödülüne Bülend Engin’in layık görüldüğü belirtildi.

Ödülünü Bakan Egemen Bağış’ın elinden alan Bülend Engin şöyle konuştu:

”Sayın Bakanım öncelikle bu ödülü sizden aldığım için teşekkür ederim. Çünkü Çanakkale AB yolunda da bayraktar bir şehirdir. Bu ödülü 11 Yönetim Kurulu ve 64 Meclis Üyesi arkadaşım adına alıyorum. Bu Ödül Çanakkale’ye karşılık beklemeden hizmet edenlerin, Çanakkale’ye gönül verenlerin ödülüdür. Çanakkale Ticaret ve Sanayi Odası olarak Ülkemize Çanakkale ruhuyla hizmet etmeye devam edeceğiz.”

Egemen Bağış da AB müzakerelerini Çanakkale ruhuyla yürüttüklerini, Çanakkale’nin kendisi için ayrı bir yeri olduğunu belirterek 14 Nisan’da Çanakkale’ye geleceğini belirtti.

25 ayrı dalda ödüllerin sahiplerine sunulmasıyla tören sona erdi.



HABER: CAHİT YILMAZ