Tatlıses, Kanserli çocuklara Umut Oluyor

AHA- Tatlıses Çiğ Köfte sosyal sorumluluk projeleri kapsamında Kanserli Çocuklara Umut Vakfı (KAÇUV) ile işbirliği çalışmasını hayata geçirdi. Tatlıses Çiğ Köfte, tüm ürünlerinin satışından elde ettiği gelirle Kanserli Çocuklara Umut Vakfına gerçekleştireceği bağış ile ihtiyaç sahibi çocuk ve ailelerin daha iyi koşullarda hastalık sürecini geçirmesine katkıda bulunacak. Tatlıses ayrıca, KAÇUV’un gerçekleştireceği bir çok özel organizasyonda, hijyenik koşularda üretilen ve tamamen katkısız ürünleri ile de moral desteği sağlayacak.



KAÇUV, "Maddi sorunları nedeniyle tedavileri aksama riski taşıyan çocukların Alanya transfer tedavilerinin sürekliliğini sağlamak" ve kanser ile mücadelede önemli bir gereksinim olan psikolojik ve pedagojik destek amaçlarıyla kurulmuş bir vakıf. 2000 yılında İstanbul Üniversitesi Cerrahpaşa Tıp Fakültesi Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Hematoloji Onkoloji Servisi'nde çocukları tedavi görmekte olan aileler ile hekimlerinin bir araya gelmeleriyle kuruldu.



Kanserli çocuklar için tedavi süreçlerinde birçok (barınma, ilaç, eğitim vb.) desteğin tamamını ücretsiz olarak veren ve hasta ailelerinin ihtiyaçlarını da eşzamanlı karşılayabilmeye çalışan KAÇUV, öz kaynağını yapılan bağışlardan sağlıyor. Ülke geneline 200 bayiliye sahip Tatlıses Çiğ Köfte, markalı ürünlerinin satışından elde ettiği gelir üzerinden işbirliği süresince her ay bağışta bulunarak vakfın öz kaynaklarına katkıda bulunacak.



KAÇUV’A DESTEK KÖPRÜSÜ



Tatlıses Çiğ Köfte Genel Müdürü/Gıda Mühendisi Elif ATTEPE; “Tatlıses Çiğ Köfte olarak tüketicimize, geleneksel lezzetlerin en sağlıklı koşullarda sofralara taşınması amacıyla hizmet veriyoruz. Tatlıses markası için halk sağlığı bu denli önemliyken, sosyal sorumluluk projemizi de “Kanserli Çocuklara Umut Vakfı (KAÇUV)” ile gerçekleştirme kararı aldık. Ülkemizde büyük bir şube ağına sahibiz. Bu sayede franchiselarımızın bulunduğu her il öncelikle KAÇUV’dan haberdar olacak ve aldıkları her Tatlıses ürünüyle KAÇUV’a destek sağlayacak. Şubelerimizden her gün yüzlerce kişi alışveriş yapıyor. Bu örnek işbirliğinin, çok geniş kitlelere hitap ettiği için sorumluluğu da çok büyük, hem bizler hem de Tatlıses Çiğ Köfte’nin tüm şubeleri için anlamı da çok büyük. KAÇUV’un yürüttüğü çalışmalarda verilmek istenen mesaj, herkesin kendi ölçüsü içerisinde yapabileceği bir şeyler olduğu mesajıydı. Çorbada tuzu olmasını isteyen ama bunu hangi yolla yapacağını bilemeyen çok sayıda insan var. Biz bu iş birliği ile bir köprü oluşturuyoruz. Daha birçok kişinin bu işbirliği sonrasında vakıftan haberdar olup bir şeyler yapmak adına KAÇUV ile iletişime geçeceğini umuyoruz.” dedi.