''süt Sığırcılığı'' Kursu Veriliyor...

AHA-BALIKESİR-(Havran)-Çamdibi Köyünde Havran Tarım İlçe Müdürlüğü tarafından açılan ''Süt Sığırcılığı'' kursu ilgi gördü.

Havran ilçesine bağlı Çamdibi Köyünde Havran Tarım İlçe Müdürlüğü tarafından açılan ve Tarım Danışmanı Mesut Bodur tarafından verilen ''Süt Sığırcılığı'' kursuna 19 çiftçi katıldı.

Bakanlığın asıl faaliyetinin ''Yayım'' olduğunu belirten Havran Tarım İlçe Müdürü Özlem Taşkın, Çamdibi Köyünde 1 Şubat - 19 Nisan 2010 tarihleri arasında haftada Pazartesi, Salı ve Perşembe akşamları olmak üzere üç gün ve 100 saat sürecek olan ''Süt Sığırcılığı'' kursuna 19 çiftçimizin halen devam ettiğini vurguladı.

''Süt Sığırcılığı'' kursunda esas hedefin Süt sığırının beslenmesi ve bakımını yapabilen, sığırı hastalıklara karşı koruyabilen, hastalıklarla mücadele edebilen ve süt elde edebilen çiftçilerin yetiştirilmesini amaçlandığını anlatan Müdür Özlem Taşkın, kurs nedeni ile son derece faydalı bilgilere eğitimli kişilerce ulaştığını söyledi.

Taşkın, kursu başarı ile bitiren çiftçilere ''Süt Sığırcılığı'' sertifikaları verileceği bilgisini verdi

HABER SEMRA DOLGUN