Sivrisinekle Mücadele Başladı.

AHA-HAKKARİ- Yüksekova ilçesinde havaların ısınmasıyla artan sivrisineklerden bıkan vatandaşların yardımına belediyenin ilaçlama aracı yetişti.

Merkeze bağlı mahalleri dolaşan arac sineksiz bir Yüksekova’yı hedefliyor. Son günlerde havaların ısınmasıyla birlikte artan sivrisinekler vatandaşı canından bezdirirken, Yüksekova Belediyesi'ne ait ilaçlama aracı merkeze bağlı mahallede ilaçlama çalışması başladı. Akşam saatlerinde çarşı merkezinden başlayarak ilçeye bağlı tüm mahalleleri dolaşan belediye ilaçlama aracı ilaçlama çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.
Belediye başkan Yardımcısı Reşit Örbey, yaptığı açıklamada “sinekle mücadele çalışmasında önceki yıllara oranla daha fazla ilaçlama aracıyla mücadele edeceklerini söyledi. Örbey, 'İlçenin belirli mahallerinde sıklıkla sorun olan sivrisinekleri ilaçlama çalışmamalarımızı sıklaştırdık. Bu şekilde vatandaşlarımızın yaz mevsiminde sivrisinek sıkıntısı bitecek' diye konuştu.

HABER- Yaşar KAPLAN