şehitlerimiz İçin Mevlid-i şerif Okutuldu

AHA BALIKESİR- Balıkesir'in Dursunbey İlçesinde Emniyet Teşkilatı'nın 167. kuruluş yıldönümü kutlamaları münasebetiyle Şehitler için Mevlid-i Şerif okutuldu.


Dursunbey Merkez Çarşı Camiinde öğle namazından önce okutulan mevlid-i Şerif'in ardından Ülkenin birliği, bütünlüğü, bağımsızlığı, bayrağı ve istiklali için şehit olanlar rahmet ve minnetle anıldı. Tüm şehitlere Allah'tan Rahmet dilendi. Şehitlerimize bu vatanı borçlu olduğumuz ve onların bıraktığı bu emanete sahip çıkmamız gerektiği dile getirilen programa vatandaşlar da katıldılar. Mevlid Programının sonunda şehitler için dua edildi.


Dursunbey Müftüsü Nihat SEVİL'in ve din görevlilerinin hazır bulunduğu Mevlid-i Şerif proğramına Dursunbey Emniyet Müdürü Naki ATEŞ, emniyet mensupları ve çok sayıda vatandaş da katıldı.


Emniyet mensupları her zaman vatandaşlarla iç içe yaşadıklarını ve burada beraber bulunmaktan mutluluk duyduklarını ifade ettiler ve proğramın sonunda vatandaşlara ikramda bulundular.


HABER- ERCAN BAL