Polis Haftası Törenle Kutlandı
AHA BALIKESİR- Balıkesir'in Dursunbey ilçesinde Polis Teşkilatının 167. Kuruluş Yıldönümü dolayısıyla bir tören düzenlendi. Hükümet Konağı önündeki Cumhuriyet meydanında düzenlenen tören saat:11.00'da başladı.
Törene Dursunbey Kaymakamı Ahmet Süheyl ÜÇER, Dursunbey Belediye Başkan Yardımcısı Cemal ERGENÇ, Garnizon Komutanı Mustafa ÜNSAL, Cumhuriyet Başsavcısı Ferhat DENİZ, sivil toplum kuruluşu ve siyasi parti temsilcileri ile vatandaşlar katıldı.
Atatürk büstüne çelenk konması, İstiklal Marşının okunması ve saygı duruşunun ardından Komser Salih MUSLU, günün anlam ve önemi belirten bir konuşma yaptı.
Törende Emniyet Teşkilatının kuruluşunun 167. yılı nedeniyle yapılan konuşmada, Emniyet teşkilatımızın vatandaşın can ve mal güvenliğini sağlamak amacıyla 24 saat hizmet verdiği belirtildi ve ilçemizde yaşanan olaylar ile ilgili rakamlar verildi.
Cumhuriyet Meydanında yapılan törenin ardından Dursunbey Emniyet Müdürlüğüne geçildi. Burada misafirlere ikramda bulunuldu. Ayrıca Emniyet Müdürlüğü binasının yanında, aziz şehitlerimiz için lokma yapılarak vatandaşlara dağıtıldı. Emniyet yetkilileri bu anlamlı günde kendileri ile birlikte olan herkese teşekkür ettiler.
HABER- ERCAN BAL