Müzekartla 43 Müzeyi Gezin
AHA-ISPARTA-Isparta İl Kültür ve Turizm Müdürü Abdullah Kılıç, Müzekart sahibi olanların ülke genelindeki 43 Müze’yi ücretsiz gezebileceğini belirterek; “18 yaşından küçüklere tüm Müzelere giriş ücretsizdir” dedi.
İl Kültür ve Turizm Müdürü Abdullah Kılıç, insanların müzeye olan ilgilerini artırmak için geçen yıl başlatılan ‘Müzekart’ uygulamasının devam ettiğini belirterek, bu kartı alan herkesin ülke genelindeki 43 Müze’yi rahatlıkla ücretsiz olarak gezebileceğini bildirdi. Vali Ali Haydar Öner ise, Müzeler Haftası töreninde Müzekart üzerinde durdu. Vali Öner; konuklara müze kartlarının olup olmadığını sordu. Öner; “Bu kadar zengin bir ülkenin çocuklarıyız, cebimizde bir müze kartımız bile yok. Öğrencilere, öğretmenlere 10 lira, diğerlerine 20 lira. 43 yerdeki müzeleri de ücretsiz gezme imkânınız var. Anadolu’yu tanıdıkça bu topraklar sahibi olduğumuz bilincini kuvvetlendirdikçe, Türkiye Cumhuriyeti Devletinin ilkesi ve ulusu ile bölünmez bütünlüğüne daha aktif katkı sağlarız. O katkıdan hiç şüphemiz yok. Ama bunu bilgi ile bilinç ile inanç ile sürdürmemiz lazım.
HABER-Yunus ÖZLER