Muğla Atatürk Stadyumu Boş Durmuyor

AHA MUĞLA- Muğla Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü’nce Koaşabilyorken Koş projesi kapsamında tüm spor tesislerinin ücretsiz olarak halka açılması ile spor salonları ve sahalar spor yapmak isteyenlerle dolup taşıyor. Her yaştan vatandaşlar  günün değişik saatlerinde Muğla Atatürk Şehir Stadyumuna akın ediyorlar. Yürüyüş yapanlar, futbol oynayanlar, idman yapanlar birbirinden renkli ve güzel görüntüler oluşturuyorlar.


Tüm tesislerin 7 gün 24 saat esası ile vatandaşların hizmetine açık olduğunu belirten Muğla Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Bekir Çeker, bununla beraber tüm antrenörlerimizde vatandaşlarımızın hizmetinde. Spor yapmak isteyen her yaştan vatandaşımızın bize başvurması yeterli. İnternet sitemiz, facebook sayfamız, tweetimiz, telefonlarımız 24 saat halkımızın hizmetinde. Hafta da 3 gün ev hanımları için ücretsiz plates çalışmalarımız Atatürk Spor Salonumuzda yoğun katılımla  devam ediyor. Tüm bunlarla beraber Atatürk Stadyumuzunda bu denli dolup taşması, vatandaşlarımızca kullanılması bizleri ziyadesi ile mutlu ediyor dedi.