Küpkıran Kayak Tesisine 250 Adet çam Ağacı Dikildi

AHA AĞRI- Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü bünyesindeki Küpkıran Kayak Tesisine 250’ye yakın çam ağacı dikti.


Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Mehmet Şafi Erim yapmış olduğu açıklamada:” “Herkesin Dikili Bir Ağacı Olsun” kampanyasında dikebileceğimiz kadar ağaç dikmeyi hedefliyoruz.


Belirlemiş olduğumuz hedefe  ilk olarak  Vali Lütfi Yiğenoğlu şehir  stadyumunda başladık. Şehir stadyumunun etrafına ve çevresine  110 adet çam ağacı diktik, akabinde bünyemize bağlı Küpkıran Kayak  tesisine 250’ ye yakın çam ağacı diktik. İnşallah iki gün sonra yazıcı barajında Gençlik Merkezimizin 350 adet çam ağacı dikme çalışması olacaktır.


Son olarak  amatör sahamızın etrafını da çam ağacı ile ağaçlandırmayı, yada meyve ağacı dikme düşüncesindeyiz. Bu yıl toplam 2000‘ e yakın çam ağacını  dikme hedefimiz var. İnşallah hep beraber el ele verip bu hedefimize ulaşacağız dedi.”


Küpkıran Kayak Tesisindeki ağaç dikme faaliyetine Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Mehmet Şafi Erim, Eski Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Mehmet Yıldırım, Şube Müdürleri ve Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü personeli katıldı.


 


HABER- AHA