Korsanlar Mudanya'ya Yelken Açtı...
AHA-BURSA-(MUDANYA)-Sanal âlemde “Gezgin Korsan Grubu” adı altında toplanan yelkeniler, “Yaz’a Merhaba” programı kapsamında hafta sonu Mudanya’da yelken açtı.
Turgut Batman başkanlığında geçtiğimiz yıl kurulan Mudanya Yat Kulübü’nün ev sahipliğinde Mudanya ve Zeytinbağı’ndaki limanlarda ağırlanan Gezgin Korsan grubu, 26 tekne İstanbul Kalamış Koyu’ndan geldikleri Mudanya’da kıyı turu gerçekleştirdi. Mudanya Mütareke Binası önünde arya sancak ederek saygı duruşunda bulunan tekneler, daha sonra Mudanya Belediye Bandosu’nun beklediği Arnavutköy Balıkçı Barınağı’nda mola verdi.
Gezgin Korsan Grubu adına açıklama yapan Özgür Evren, amaçlarının gezi yelkencilerinden oluşturdukları sanal gurubu biraz daha çok denizde kalmalarını sağlamak amacıyla bu etkinliği düzenlediklerini belirtti. Evren, her yıl yaptıkları Yaz’a Merhaba etkinliğinde bu yıl ev sahipliği yapan Mudanya Yat Kulübü’ne teşekkür etti. Mudanya Yat Kulübü Başkanı Turgut Batman ise, bu gezinin gerçekleşmesi için imkanları seferber eden Mudanya Belediye Başkanı Hasan Aktürk ile Zeytinbağı Belediye Başkanı Ali Turan’a katkılarından ötürü teşekkür etti.
Yelkenciler, daha sonra Filiz Restoran’da düzenlenen yemek ardından Mudanya Arnavutköy Barınağı’ndan hareket ederek, Zeytinbağı Beldesi’ne doğru yola çıktı. Yelkenciler, yarın (11 Nisan Pazar) İstanbul Kalamış’a doğru yola çıkarak etkinliklerini sona erdirecek.
HABER: Yavuz GERÇEKÇİ